Alla inlägg under september 2005

Av ♥ Estella B ♥ - 28 september 2005 22:10

Har äntligen pratat med Stefan om oss :D
Eller..är inte glad för svaren, men bättre än jag förväntat mig.
Kan ju inte kräva allt av människan =) Får väl se hur det blir.

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 27 september 2005 19:19

Jag undrar vad de är som har hänt med allt och alla. Allt är konstigt och jag mår skitdåligt över det. Vet inte vad jag ska göra...

Allting rasar bara ihop och jag har inte hunnit eller kunnat göra ett jävla skit åt saken.
Jag visste inte ens om de...

När blev det så här? Och hur länge har ni tyckt så?
Fel tycker jag att det är...Vad ska man göra?

Om folk frågar hur jag mår -Bra säger jag, men så är det ju inte.
Hur ska jag förklara det annars då?
Säger jag att jag mår dåligt så frågar ju folk varför, och jag kan ju inte säga varför det är så konstigt. Hm

Peace out.
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2005 18:06

Ååh fy fan vad slut jag är. Har kanske blivit lite mycket denna veckan.
Men ska sova snart. Blir nog bättre imorrn.
Förutom skolan då. orka

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 24 september 2005 17:28

Blir det party igen idag?
ska iaf ner till jobbet och kolla in André och till Petteri innan.

peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 22 september 2005 19:02

Ååh fy fan vad skit jag mår idag. Krogen 2 dagar i rad var inte bra. Är så jävla trött och seg.
Tur att man är ledig i helgen iaf

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 19 september 2005 23:01

Jaha, har vart på stan idag och shoppat med Lisa :p
Roligt de. Och imorrn blir det krogen igen *party* Jippie.
Dannes först, sen Metro
Då blir de röj.

Ledig i helgen. Skönt som fan. Ska glo film med vännerna och på lördag blir det fest.

Nu ska jag gå o sova. Gonatt

Peace out
pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2005 13:13

Lite seg idag.

Varför är det alltid så att det är mitt fel på jobbet? Och jag som ska göra allting? Och jag som ska göra alla fel?
Jag tycker att jag är jävligt duktig om jag får säga de... Men nee, inte får jag någe beröm för de inte.

Världen är konstig, eller kanske bara min chef? Vem vet.

Förfest hos mig idag innan jobbet. Kul

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2005 22:12

Har vart och letat en ny lägenhet idag. Hittade en i Viptorp men det var inget kök i den..bara kokvrå o de vill jag ju inte ha. Så jag får väl fortsätta leta.
Bor väl kvar här ett tag till då....eller, har ju inte så mycket val.

Har vart på jobbet å lekt med Mohammeds dotter =) Hon är så söt. Hon tvinga mig att dansa med henne..haha...

Inte möe mer som har hänt.
Party imorrn? Aa..tror de

Peace out
Pussa

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2005 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Skapa flashcards