Alla inlägg under juni 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 30 juni 2006 21:02

jaha...sitter o funderar..vad som är den största rädslan..man kan ha? det är nog olika för alla människor..är fobi och rädsla samma sak? jag har fobi för blod.. och min största rädsla är nog att dö ensam.. Men jag har ju inte fobi för att dö ensam.Eller?Är det de jag har då?Och vad är kärlek?När man älskar någon så mycket att man gör vad som helst för den personen..Att man kan dö för den personen?Och om man älskar någon så mycket..kan man någonsin släppa taget då?Eller finns han alltid kvar?Kan man någonsin sluta älska när man nån gång har börjat?Det är som man säger.. att "älska den du älskar,men hata aldrig någon du någon gång har älskat".Jag älskar!Men ja vill släppa taget..Är det fel?Älskar ja på riktigt då?Jag vill glömma men jag vill ha kvar mina minnen..men minnena är dom som gör ondast..Och att prata om minnena är smärtsamt..Kommer hjärtat bli starkt nog att älska igen efter det har blivit krossat?Jag tänker inte låta tiden radera mina minnen..För jag har lärt mig att ingen kan ta din plats..Även om vi aldrig kan bli så kommer ja alltid hålla dig nära mig.Du och jag tiden kommer jag aldrig glömma.Jag kan inte sluta älska dig.De känns fortfarande som dom bästa stunderna när vi är tillsammans.Jag minns hur din hud luktar,Jag minns alla dina rörelser,Jag minns nätternaJag minns dig..de vet du att ja fortfarande gör..Så vad du än gör..undvik mig inte..Med varje ord o varje andetag ber jag.. Förlåt mig min svaghet men jag vet inte varför..Utan dig är det svårt att överleva.."Will My Heart Survive?"

Av ♥ Estella B ♥ - 29 juni 2006 21:00

Satt igår natt o fundera lite..på livet o dess vägar :p vad är meningen? är de jobb barn o man som de går ut på?och ungdomen bara är...för i slutändan så är de ju de som gäller..att skaffa familj.!Men sen då..när man har den..då är de bara den som gäller..inga vänner o inge party..va tråkigt de måste va..lämna vännerna..alltså är de bara ungdomen va blir de..typ dom 25 ne inte ens de..för man börjar leva livet eller ja gjorde när ja va 11..o så funderar man på o skaffa familj runt aa 22-25...så i 11 år ska man göra allt man vill o lite till..de hinner man ju inte..leva..va tråkigt!I såfall vill ja inte skaffa familj,jag vill leva..eller man lever ju då med men..inte på samma sätt kanske..usch..att man redan ska va 19..o tänka så här..känns allvarligt talat som att livet tar slut snart..det är ju hemskt..Satt oxå i förrgår o tänkte på tiden..hur allting kretsar runt klockan..vad man ska hinna inte hinna göra på bara få timmar..det är svårt o leva efter tid..men de är ju oxå de ända vi kan..för tänk om tiden inte fanns..så skönt allt skulle va..som att bo på landet på sommarn..då släpper man tiden,man bryr sig inte ett dugg..då är man bara..o lever..men så funkar ju inte världen,tyvärr..Små tankar ja har bara..."In the end there´s nothing to win or nothing to loose"

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards