Alla inlägg under juli 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 25 juli 2006 21:25

Öskar ibland att allt var annolunda,fast ändå likadant.. Att allt hade en anledning,men ändå inte..Att man gör allt för en anledning,det finns de väl ingen anledning till att man gör?Eller,är det de gör?Händer allt för en anledning?Eller är det bara som man tror?Ibland kan ja tro det.Men sen så går de fel i i alla fall,är de anledningen att det ska bli fel då?Är det samma som ödet? Tänk att man kan ha något men lika fort mista det...Man borde ta vara på allt, mer än man egentligen gör.Och jag tycker också att man borde leva varje dag som att det vore den sista..Ta vara på livet kanske..För,man kan dö..idag eller imorgon..vad som helst kan ju hända..egentligen..Va deprimerande de blev då..får pigga upp mig..Vilsta o vin nästa :p

Av ♥ Estella B ♥ - 22 juli 2006 21:24

As A Heartless Bitch:You are fed up with your male friends who are looking to date a woman with the appearance of a super model, and yet they continually whine about how "Women don´t like nice guys - They only want good-looking assholes"The words "If you REALLY love me..." turns your heart to ice.You wish you had a button that said "Thank you for sharing now SHUT UP and quit whining"You feel like you might as well "get hung for a sheep as a lamb" Because no matter how POLITELY you try to turn down some guy´s advances, you invariably get called a Bitch..."Keep it in your pants asshole""Oh why don´t you just masturbate and get over it""No you can´t watch"

Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2006 21:24

Dont turn you´re back, i´v got something to say...Jag..ah var ska man börja..inte riktigt bestämt va ja ska skriva om..Jag träffa ett jätte gamalt ex i tisdags, vi var tillsammans när ja var 13..Hur kommer de sig, att jag fick känslor för han igen?Eller har känslorna alltid funnits?Att jag inte har glömt han?Jag har faktist tänkt på han endel..dom senaste månaderna..vi har inte träffats på 6 år..Vet inte varför han kom upp i mina tankar nu,efter så lång tid..Det var så skönt o se han igen..o nu kan ja inte sluta tänka på han! Vill bara att han ska va här..Eller har ja tvångstankar?Att jag hela tiden måste va kär?Och ha närhet.Hur ska de sluta?Usch.Jag vill se titanic..haha..på tala om inget. Älskar den filmen! Den är så speciell :) Vill se den med han

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juli 2006 21:23

Dags för en ny blog utan att den handlar om kärleken... Känns som ja klagat lite väl mycket om den :p Har mått bättre på senare tid..Inte tänkt på han lika mycke..de är ju bra de..Kanske kan man släppa han helt..Gjorde de nästan där ett tag..ringde inte på nästan nästan en hel vecka..men så ringer han på fyllan o vill träffas..såklart! Haha..sånt e livet..Ska man skriva om idag då?Kan börja med..Vad de är för fel på världen?Allt handlar om skönheten..alla vill se lika ut..Silikon tuttar o fläsk i läpparna.Varför?Ja kan ju erkänna att ja vill ha silikon jag med,men inte för o va med på omslaget på slitz,utan för att ja tycker de är så jävla snyggt.Är de ingen som tänker på varför alla 12 åringar och uppåt hatar sitt utseende o att dom till och med kan ta självmord för att dom hatar hur dom ser ut?De är som att tidningarna berättar hur man SKA se ut!Endel av de lär ju vara för hur modellerna ser ut..Asså menar inte att de är modellernas fel nu (A).Men,Varför finns de inga mullig/tjocka modeller?De ser man aldrig i skyltfönstren.Där står dom smala dockorna..utan kläder ibland..Varför tjänar man pengar på att endel är snyggare än andra?Dom som klassas som fula blir ju säkert utskrattade om dom hamnar på framsidan av en tidning.Menar då modell tidningar inte aftonbladet.NästanAlla tonåringars dröm nuförtiden är väl o vara med i tv eller vara modell.Dom slutar väl inte försöka förns dom lyckas?Kan nån förklara vad som händer med världen? Nåt är väl fel?Eller?Alla är väl för upptagna för att märka nåt...

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juli 2006 21:22

"Sing for life,sing for joy sing for every man and women girl and boy. Sing a song or a simple melody.Sing out loud or just hum, sing for moments in the past and time to come.Sing for history and destiny.Won´t you sing for me?":D

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juli 2006 21:22

åh jag är så glad idag! känns som jag är världens lyckligaste! Jag kan inte sluta le..så glad så glad..Men ja vet inte varför..haha..bara vakna asglad! Kanske för den lyckade festen igår :p "Man vet aldrig var man ska..men de betyder ingenting! För så länge man mår bra..kan man göra vad man vill :D " Jag lever livet! Verkligen.Man kan inte må bättre..Underbart..underbara sommar -06- i mitt hjärta! Jag mår bra! Jag är lycklig! Familjen o Vännerna är Allt !

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juli 2006 14:30

Med Pengar Kan Du:Köpa ett hus, men inte trivsel.Köpa en säng, men inte sömn.Köpa en klocka, men inte tid.Köpa en bok, men inte kunskap.Köpa en position, men inte respekt.Betala en läkare, men inte köpa hälsa.Köpa sex, men inte kärlek.

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2006 21:20

Bli inte rädd för att jag vill va nära.Stanna kvar,gå inte.Bli inte chockad när ja säger att ja älskar dig.Bli glad.Att du är älskad.Bli inte rädd.Jag kommer aldrig göra dig illa,jag kommer aldrig göra nåt du inte vill.Kan inte säga att jag älskar dig för många gånger.Men tar du åt dig?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards