Alla inlägg under december 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 28 december 2006 07:26

Vaknade runt 6 imorse.Var så jävla törstig. Så gick jag ut i köket för att dricka. Så råkade jag tappa en tallrik i golvet..Så vaknade lisa o kom upp.Haha..så skulle vi lägga oss igen, så berättade hon...Hon har haft en låda o påsar på sängen hela natten (hon vägrade flytta på de innan hon la sig)Och hon har legat hela natten o trott att det var någon som setat o kollat på henne, så hon har legat o viskat till mig bah "ella...ella..vad vill han mig?"*asg*så jävla sjuk.Så har hon vart skitskraj hela natten, tills hon gick upp o såg att det var kartongen o påsarna..Så smartassOch jag låg o funderade på..Coca cola träd...Jag funderade på var det fanns, eftersom pippi har ett sockerdricka träd*asg*Men seriöst..hur dum får man lov att bli.Jag kom på mig själv där..Så kom ja på den gången jag skulle laga mat på fyllan.Jag började koka ris (?)Asså..man gör inte de..Man tar typ en macka, man lagar inte värsta middagen.Och jag är så jävla värdelös på o koka ris när jag är nykter, men ändå skulle jag göra de.Min kastrull är värsta förstörd nu... Hela botten är svart.Se så de går när man försöker vara duktig o fullSå smart man kan vara ibland. Framtiden ser inte ljus ut :phahahaNoll koll

Av ♥ Estella B ♥ - 28 december 2006 07:25

Det är som ett spel..Ni försöker spela ut mig, men ni kommer aldrig att lyckas. Jag har ledarmen men ni vet inte om de.Ni tänker bara vad som är bäst för er.Som ni försöker bli av med mig, och ni tror inte jag fattar. Men ni ska veta att jag fattar mer än ni tror.Ni har gått ihop..för att bevisa något.Men vad? Att ni är bättre?Ni tror ni leder medans det är ni som håller på att förlora.Ni kommer att förlora erat allt. Ni runkar med någon annans kuk för att ni inte har någon själva.Ni sjunker bara lägre i mina ögon.Ni tror ni har sån jävla koll på mig, Ni ringer mina vänner o frågar var jag är när jag inte svarar. Har ni tänkt på att jag kanske inte vill svara när ni ringer??Ni vill bara kolla så att jag inte har roligare än er, så att ni kan skryta dagen efter om vad ni har gjort, men ni får aldrig veta att jag haft det mycke bättre än er.Jag orkar inte med erat spel, hur ni försöker, men ni vet själva att jag är mer värd för er än så, så ni vågar inte riktigt ta ut det hela. Men ni ska veta att ni är inte lika mycket värda för mig.När ni vill att det ska gå dåligt för oss, hur lågt får man sjunka??Hur dåliga vänner får man lov att bli??Jag minns i sommras är jag började ..... lite igen.Jag visste inte var jag skulle ta vägen, jag visste inte vart jag skulle gå. Jag mådde så dåligt just då.Allt var förlorat.... det var så jag kände.Och allt jag behövde var en vän, och du gick o sa till *******.För att du ska vara bättre?För det är så du tänker. Det är precis så.Man kan inte göra så, man sjunker inte så lågt.Men du gjorde, fick jag reda på idag.Det var tacken? Ville du få mig att få mig att må sämre?Ibland förstår jag inte hur ni tänker.Men kom ihåg, det är ni som förlorar,För...förlorara jag er som vänner.. Ni var tydligen inte så bra att ha iaf.Att ni kan förändras så mycket.Och förresten, din pojkvän.Han är inte mer än du tror. Han är så feg, så allt jag säger till han, måste han säga till dig för att bli högre i dina ögon.Så ska de inte vara. Han ska va lika mycket värd för dig, om inte mer. Han ska va ditt allt.Och att du inte ser på han så... det är synd.Men du skulle bara veta, Du skulle bara veta vad jag kan få han till att göra.Han är inte så trogen som du tror.Så jag tycker det ska vara...det är så det blir.Ta över mig om du kan, du skulle aldrig lyckas att få det jag får.Ni är förlorare.Min bäst vän..du som är mig så lik så att de ibland blir riktigt läskigt.Allt som händer mig, händer dig strax efter.Allt jag går igenom händer dig.Och jag finns alltid här för dig, vad som än händer...Du är mitt allt..mitt bästa.Du står med mig genom allt.Jag älskar dig så högt.Dig ska jag aldrig förlora, du är den bästa av dom bästa.Den riktiga vännen, man någonsin kan ha. Min LisaI've Got The Key...I've Got The SecretYou've got nothing...

Av ♥ Estella B ♥ - 27 december 2006 17:22

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna,det är mörkt nu, men det blir ljusare igen.Tänd ett ljus för allt du tror på, för den här planeten vi bor på. Tänd ett ljus för jordens barn. Jag såg en stjärna falla, det var i natt när alla sov.Jag tror jag önskade att du var nära.För en minut sen brann den en sekund, sen försvann den, var det bara jag som såg?På radion sjöng dom om fred på jorden, jag ville tro dom slitna orden.Tänd ett ljus och låt det brinna, aldrig hoppet försvinna,det är mörkt nu, men det blir ljusare igen.Tänd ett ljus för allt du tror på, för den här planeten vi bor på. Tänd ett ljus för jordens barn. Jag fick ett kort från Wyndham, jag visste inte var det låg.Jag såg på kartan, du är på andra sidan jorden.Men det är samma himmel, det är samma hav, och stjärnan som jag såg,föll för allting som vi drömmer, föll för att vi aldrig glömmer.Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna,det är mörkt nu, men det blir ljusare igen.Tänd ett ljus för allt du tror på, för den här planeten vi bor på. Tänd ett ljus för jordens barn.

Av ♥ Estella B ♥ - 24 december 2006 21:43

Jaha..så var julen här, och slut lika fort.Som man ligger i sista veckan innan jul, för att hitta dom perfekta julklapparna till alla, o allt är över på 30 sekunder när dom börjat slita presentpappret. Men så kan glädjen hålla sig i flera år också.Har ni funderat på.. Den tjejen/killen ni ska ge en present till, ni har legat o tänkt hur länge som helst på vad som skulle va det perfekta för henne/honom.Tänk dom andra som gör de å, för det är ju nog inte bara du som ska ge bort något till henne/honom.Tänk de slitet du gick igenom för o hitta den, o sen får han/hon nåt bättre av någon annan.Men, då får man ju hoppas att den personen inte är otacksam o blir lika glad iaf.Tänk allt man ska göra med maten då.Och man sitter o äter en timme sen är det över det också.Är allt slit värt det hela?Det är ju bara jul en gång om året.Är julen överskattat?Jag tycker många bara är giriga. Det är presenter alla vill ha, inte de andra. Fast de är det jag vill ha.Familjen, samlade på ett ställe.För det är ju..visst är det iaf det bästa vi har?Det är det bästa jag har iaf. Min familj.Det slår ut allt annat.Jaha..då blir väl nyår nästa då.God Jul alla som är värda det

Av ♥ Estella B ♥ - 21 december 2006 03:29

Skulle gå o lägga mig, men så messa kristian o fråga om ja va vaken..så ja sa att ja var (smart drag :p) så han ringde.. så vi har setat o prata telefon i snart 4 timmar.Så..blidde inge sova inatt..fundera på vad ja ska göra. Onödigt o sova, när ja snart ska upp igen.Jag får väl göra det ja brukar göra när ja hoppar över att sova. Duscha,sminka mig, fixa håret o lägga inpackning o ansiktmask.. :p Friskt.Kristian satt o prata om sitt jobb..eller ett av hans jobb. Om typ..utvecklingsstörda.Hur bra dom egentligen har de, bättre än oss "vanliga" människor iaf. Även om dom inte kan prata eller inte har ben eller är allmänt retard..så är dom alltid glada o possitiva.Så ja kom o tänka på de..hur otacksamma människor egentligen är, asså..att "vanliga" folk klagar på livet o att dom ska ha de bättre. Undra varför man tänker så. För ja har typ...alltid sett ner på folk som inte är "vanliga människor" o typ tror ja är så mycke bättre. (vilket jag inte är...Jag vet..ja är rubbad...elak å)Men faktist så har ja börja tänka till..på senare tid.Jag tror Daniel är endel av de..faktist. Asså hur han är...Han har sagt saker som verkligen fått mig att typ.. stanna upp o tänkt om. Kommer inte på nåt nu som han sagt.. men.. så är de. Att ibland stanna upp kan vara den enda möjligheten att gå vidare.Jag har inte vart världens snällaste mot folk, jag brukar aldrig tänka innan jag säger saker. Jag har mobbat folk för hur dom ser ut o hur dom klär sig. (Ok..vissa undantag.. för endel kan fortfarande få mig o #?=*/) Men ändå.. Jag har börjat tänka.Folk har ju inte vart snällast mot mig heller, bara för ja va bitchig så tyckte ju vissa inte om mig..men ja vet, ja får ju skylla mig själv.Men ja har fortfarande kvar en "vägg"Om nån kommenterar mig på fel sätt så blir ja djävulen själv o kan slänga ur mig..inte så snälla saker. Men många är väl så?Jag släpper inte in många i mitt liv heller. Jag väljer dom som får komma mig nära väldigt noga. Jag minns när dåvarande mammas bästa vän.Mamma o hon hade setat o pratat om mig o mamma hade sagt att jag är väldigt försiktig med vilka jag släpper in, men att mamma trodde att ja hade börjat släppa in henne i mitt liv. Hon blev överlycklig :p Kristian mobbade jag första gången jag träffa han, vi var väldigt elaka..utnyttja han som fan. Vi skulle alltid ha cigaretter av han även om vi hade själva, o han våga ju inte säga nej. Vi mobbade han för hans röst bl.aHan har berättat efter hur bitchig han tyckte jag var o hur "rädd" han va.. hans kompisar varna han för att umgås med ossOch idag är han min bästa vän.. så det kan ju sluta bra å ;) Hahah

Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2006 21:25

Höger- eller vänsterhänt? Höger.Humör just nu? Rätt bra..Men lite sur o fundersamFavoritgodis? Gillar nog det mestaÄr det nått du absolut inte äter? Mycket..är nog ganska kräsen Kläder just nu? Mysbyxor o linneMusik just nu? CascadaSommarplaner? Inga stora än direktHur många kuddar sover du med? Sover på 2 o har en bredvid migFavoritväder? SommarnattMorgon- eller nattmänniska? Oh..Natt verkligen Sparare eller slösare? Hahah..bäst på att slösaKommer du ihåg din första kärlek? Absolut Tror du på mirakel? Inte förns ja vart med om ettHur många barn vill du ha när du blir stor? 2 eller 3Bio eller promenad? BioStjärntecken? FiskRädd för insekter? Rädd o rädd...dom är ju så jävla äckliga bara...så man önska ju att dom inte fanns Chips, morötter eller godis? GodisPizza eller hamburgare? PizzaSkriver du dagbok? Blogg?Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? såklart Stökigt eller välstädat? Lite halvdant Är du rädd för blod? Det värsta jag vetSaltar du på maten? Kryddar när ja lagar den.. när de nu händerGillar du att sjunga? Om jag är ensam kanske.. Folk skulle dö annars Anser du att du är stark? Åh nejBrukar du sola? Händer väl iblandVad gör du om du får hicka? Håller andan Kaffe, te eller inget? Inget i så fall

Av ♥ Estella B ♥ - 16 december 2006 14:31

Du har makt över mig..Du kan lätt knäcka mig totalt.Och det hemskaste är att jag tillåter det.Hur ska ja annars göra?Tänker ju inte sluta iaf..Får se hur långt det kommer gå.Hoppas de aldrig slutar.Jag heter Ella och idag så är jag också helt jävla patetiskt dum i huvudet!

Av ♥ Estella B ♥ - 15 december 2006 20:15

Var ner på stan en sväng idag, jag o jonna...Gick in på Bik Bok... och då ser jag dom..Jag visste inte var ja skulle ta vägen, vad i helvette är det för fel på mänskligheten?Vem faan tar på sig såna byxor? Ser jag nån som har såna på sig..jag vet inte, men jag tror jag kommer bli tvungen att skjuta personen.Det är allvarligt talat det fulaste jag nånsin sett.Jag måste försöka gå vidare med livet, men vet fan knappt hur.ETT PAR BYXOR HAR FÖRSTÖRT MITT LIV!!! Det är verkligen verkligen det värsta jag sett.. *HJÄÄÄÄLP*Jag tror inte jag kommer överleva detta.Snälla...Det funkar inte..det går bara inte...Hur tänkte dom när dom köpte in byxorna???Hur fan kan dom ha tänkt??

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Skapa flashcards