Alla inlägg under april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 29 april 2007 21:15

Korka upp vinet runt 12 igår förmiddag.
Johan kom hit runt 13.30, o Jonna, Natta O Kristian kom strax efter.
Åkte till Jonna o lämna bilen o sen gick vi ner på stan o kolla på paraden.
Var faktist grymt kul :D
Efter vi sett de så gick vi till pizzerian o hämta pizza, sen gick vi alla till Jonna o käka.
Efter vi käkat så drog jag o Johan hem till mig, satte oss o kolla film en sväng. Sen kom Jimi hit o sen åkte han o Jag till Jonna o Johan åkte o hämta Lisa.
Middagen hos Jonna började väl strax efter 18..typ.
Alla satt o käka o drack, sen kom Lisa o Johan lite senare.
När dom hade kommit så fick Jonna öppna presenterna.
Sjukt bra presenter faktist =) Toppen.
Hon blev glad å.
Satt kvar o förfesta hos Jonna till typ..Nångång.
Jonna o Kristian åkte ner på stan tidigare för dom skulle på Kåren o kolla på Arja, sen ringde dom när dom sett henne o då åkte resten ner på stan.
Alla skulle på Lotus, Tror ni dom släpper in mig då?
Nej..självklart inte..Bara för o förstöra för alla andra.
Jag fick inte komma in för dom tyckte att jag va för full..
Hahah..Helvete heller att jag va.. Var fler som va mycket fullare än mig som fick komma in.
Men Kristian o Jag kom fram till att..Jag lär ju vart dryg mot den vakten nån gång innan.. (jag brukar inte va så snäll på dom)
Men iaf.. Jag o Kristian drog till Time Out istället.
Köpte en öl som jag vägra dricka upp, sen typ.. gick vi o käka på Jalla.
Då kom Jonna o mötte oss där å.
Efter vi käkat så drog vi in på Time igen, hon skulle hälsa på Kim och sen skulle vi hem.
Men vi kom inte riktigt hem :p
Jag o Jonna fortsatte kvällen på RAW..gick dit o typ..dansa lite :p
Efter de gick vi iaf hem till henne..
Satt där ett tag, hon diska lite o jag satte mig o käka.
Sen drog vi ut igen :p Vi ger aldrig upp.. HAHA
Gick till typ..huset mittemot mig, till Kim o satte oss där med dom.
Fast han typ..deckade i soffan så jag o Jonna drog hem efter ett tag.


Vart hemma strax innan 06 imorse..så de va ingen liten fest vi fick till.
18 timmars Party..Otroligt att  man orkar :p


Blev rätt mycke problem igår, går inte in på detaljer här men.
Tror allt hade blitt bättre om vi hoppat över krogen o bara setat hos Jonna o festat..
Men, alltid ska de ju bli kaos..vad är en fest utan de?


Jag är nöjd, kunna vart bättre men man kan inte begära för mycket :p
Jonna fick en bra födelsedag så då är de på topp iaf. =)


Grillparty nästa då..typ.
Hos mor imorrn..ska man palla?
Iof..de är ju ändå valborg.. Och jag är svamp..så detta ska vi ju klara av.

Av ♥ Estella B ♥ - 27 april 2007 12:40

Satt o vänta typ..halva dagen på att pizzerian skulle öppna igår.
Den brukar alltid öppna tidigare än vad den ska..men fan inte igår.
Bara för att jag skulle ha pizza.
Iaf, gick o köpte min jävla pizza när dom hade öpnnat, o efter jag har käkat den, så fråga Jenny om jag ville med henne o köpa Pizza :p
Så hon kom iaf o hämta mig, sen åkte vi o hämta hennes pojkvän o sen satte vi oss på Målet o käka.
Efter de drog vi till Tuna Park o leta skor.
Vi hitta asfina :D
Så vi köpte likadana :p Fast Mina är rosa o Jennys är vita :p
Efter vi gjort de så åkte vi o hämta upp chefen.
Allt ba förstördes när han kom hem..mitt glada humör sjönk fort som satan, o jag va så jävla nervös.
Vi åkte ner på jobbet o han börja typ kolla runt.. Det första han gör är typ o klagar. Så jävla typist..Han har lixom vart borta 2 veckor extra utan o säga ett piss...o så ska han klaga på oss?!
Gubbjävel :@
Vi fick iaf presenter av han...mm..Tack då.
Satt där nere med han ett tag o sen åkte Jag o Jenny o handla, sen åkte jag hem.


Var han tvungen o komma hem? Jag vill verkligen inte.
Allt känns så sjukt tråkigt nu ju.
Hell is back.


Ska ut till Tuna Park om ett tag o möta Jenny när hon har lunch.
Ska försöka hitta en jävla present till Jonna.
Så jävla omöjligt de ska vara då!
Hon är så sjukt svår. Aja...det löser väl sig de med.
Jag måste köpa nya skor också...Jo...igen :p
Men jag vet iaf vilka jag ska ha =)
Så måste jag handla lite andra småsaker..Men de kan jag ta ikväll när ja åker dit med Lisa.


Så Jobba ikväll då...med chefen..jag vill fan börja gråta.
Hoppade in för Jenny eftersom hon slutar sitt andra jobb så sent.
Så jag får ju stå där o Lida med han.
Du har nog rätt Daniel...Jag borde säga upp mig.
Är ju iaf ledig imorrn.


Långhelg dårå...de betyder ju Party all the time.
Spring Pride imorrn, så jag ska ta med Lisas pojkvän ner på stan eftersom hon jobbar. Kolla på paraden o så.
 Vet inte vilka mer som ska med.
Märks väl.
Sen är de väl lite party hos Jonna eftersom hon fyller år..woohoo!
Efter de så ska väl dom till Kåren, vi andra ska inte dit, så får väl se vad vi hittar på så länge.
Söndag är ju iaf en ledig dag. Tack!
Sen måndag är de ju Valborg. Party igen...
Vi bestämde att mamma skulle ha grillfest. Så hon slog till på de :D
Älska mammas grillfester, finns inget roligare...jag lovar.
Jag köpte en fotboll till då å =)
Spela gris :D


Kommer förhoppningsvis bli en toppenhelg =)
Allt hänger väl egentligen på vädret eftersom vi mest kommer va ute.
Men de blir nog bra =)


So long suckers
Av ♥ Estella B ♥ - 26 april 2007 03:47

Helt sjuka mina dagar kan vara...


Jenny ville åka ut med sin nya pärla igår natt, så hon kom o hämta mig strax innan 00. Så åkte vi några rundor kring stan, sen blidde de tråk så då åkte vi o hämta upp Jocke o körde han till Time Out. Där tog han sig en drink och Jenny O Jag tog varsin Cola..hahah..idioterna fråga leg på mig..FÖR EN COLA?! Vart är världen på väg? Jävla samhälle!
Efter de så åkte vi iaf till statoil...Jocke skulle ha fyllekäk :p
Sen åkte jag iaf hem. Så var de med de.


Idag så kom Lisa o hämta mig, så åkte vi ut med mamma o syster o storhandla, körde hem dom sen, o sen drog Jag o Lisa till Västerås o shoppa.. Inte riktigt så kul som man trodde de skulle bli..
Jag hitta typ ingenting.
Ett par jeans, ett linne o ett par skor (Skorna va för stora så dom kan ja ju inte använda..fråga inte varför ja köpte dom).. O sen saker på Ikea då :p
Faan så tråkig Ikea i Västerås är.. Sjukt. Hitta typ ingenting där heller.. Några tavlor o lite toalett prylar.. O sen en soffa som jag måste köpa.
På vägen hem från Västerås körde vi vilse.. Som vanligt typ då..HAHA
Vi kom ut på stockholms vägen... helt tvärtom från vart vi skulle :p
Haha..så smart..Inte!
Fick svänga av på nån väg o kom typ ut på landet 2 mil från västerås.. Så de va ju bara o åka tillbaka.. Vi är så osmarta.
Vi pröva åka ner på alla 3 ställena från rondellen, o självklart ska de ju va den fjärde o sista som va rätt...dit vi verkligen inte trodde vi skulle :p
PUCKON


Kom iaf hem strax efter 20, då va de bara o packa upp sakerna o sen på med mer smink o byta om.
Jag o Jenny skulle ju på krogen :p Man måste ju leva livet medans man kan..Problemet är bara att när hon o jag super så hittar vi bara mer misslyckanden i våra liv. Too Bad.
Gick iaf till jobbet o skulle förfesta. Kom dit runt typ 21.
Så ringer telefon..Och gissa vem.
CHEFEN :O Jag blev riktigt chockad.
Han sa iaf att han skulle komma hem imorrn.. Redan!
Efter typ 2 veckors försening utan att höra av sig.
CP!
Anyway.. Jag o Jenny satte oss o söp o bestämde att vi inte skulle ut på krogen (Eftersom de är sjukt äckligt tråkigt o gå ut i denna stad)
Så vi satt där o fetsa till typ nyss. Tog taxi hem o sen var jag här.


Det är rätt grymt hur mycket man vill o tror att man kan göra när man är full... Jag vill så mycket mer än vad jag skulle klara. Fast man borde ju tro lite mer på sig själv... But I don't.


Jag vill ha dig! Du är underbar <3

Av ♥ Estella B ♥ - 23 april 2007 10:53

 Min nya favorit..2007 Sommarens låt


Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
and now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
Nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some


I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours


Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love
Listen to the music of the moment maybe sing with me
A lá peaceful melody
It's your God-forsaken right to be loved love loved love loved


So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours


I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
My breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what I'm saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue


I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
No need to complicate
Our time is short
It can not wait, I'm yours


Well no no, well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment come and dance with me
A lá one big family,  A lá happy family
It's your God-forsaken right to be loved love love love


I won't hesitate no more
Oh no more no more no more
It's your God-forsaken right to be loved, I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

No I won't hesitate no more, no more
This cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, The sky is yours...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 april 2007 10:38

Jahapp...Ska man göra idag då?
Så jävla tråkigt väder ju...och ah..iof så är jag ju sjuk, så kan ju ändå inte göra så mycket :p


Inte gjort nåt i helgen heller. Fan så skönt de har vart. Bara glott film.
Det va ju sjukt länge sen jag bara satt hemma en helg.
Blir kanske lite rastlöst, men... de va värt de.
Vi stängde jobbet.. Jag känner att om inte gubbjäveln kan höra av sig, vafan ska jag stå o dra in pengar åt han då för?
Nåt måste ju ha hänt. Eller är han verkligen så pucko?
Kanske man aldrig får veta.. Börjar bli riktigt orolig nu, om han överhuvudtaget kommer att komma hem.
Skumt är de.


Storshopping i veckan då :D Wooho..För de va ju iaf... typ en vecka sen sist :p
Vill åka till Sthlm o handla kläder, men Lisa vill göra de i Västerås.
Får väl se vars vi hamnar.. På båda kanske =)
Bara jag slipper denna lilla hålan så.


Börja jobba snart å kanske. Måste bara vänta på att arbetsförmedlingen ringer min blivande chef.
Hoppas de tar ett tag till.. Så skönt att slippa ha ett jobb man måste gå till. Befriande :p
Men de hade ju vart roligare om de va fint väder å.
Kommer säkert regna tills jag börjar jobba, och när jag gjort de, då kommer sommaren igen.
Så typist min tur.


Jag vill gunga!


Av ♥ Estella B ♥ - 20 april 2007 17:53

Kan inte säga Förlåt till dig mer, För jag gör det alltid.
Du måste ju tröttna nu.
Jag står inte ut med mig själv, så hur ska då du kunna göra de?
Jag skäms som satan! Ovanligt va?
Tror jag är så här mot dig för att jag är så rädd att du ska försvinna.
Omedvetet självförsvar eller nåt.
Man är smartare efteråt.

Av ♥ Estella B ♥ - 20 april 2007 17:43

Krogen med Lisa, Jimi O Lizzy i onsdags.
Hata Rolling! Så jävla tråk där.
Var iof inge vidare resten av kvällen heller. Jag o mitt humör.
Stackars folk som kommer ivägen när jag är arg.
Jag o Lisa låg typ o slogs hemma hos mig på efterfesten sen. Gardinstången typ..gick av o ah...allmänt kaos.
Men de gick ju över sen. Vet inte varför jag blir som jag blir.
Aja..över nu iaf.


Torsdags skulle ju våran "kära" chef komma hem...igen.
Tror ni han dök upp? Icke nej.
Så jag o Jenny började dricka, bull bull o jäger..vem tackar nej?
Jonna kom också ner o parta med oss sen.
Man ska inte dricka på torsdagar...alkisvarningen blir högre nu :p
Tog taxi hem inatt runt 02. Och imorse kl.08 ringde Åke o väckte mig.
Han ville att jag skulle jobba i kiosken medans han åkte iväg.
Så jag hoppa in i duschen o sen gick jag iväg dit.
Sjuk som fan..kan knappt andas o än mindre prata. Känns som jag har en melon i halsen.
Inte bra detta. Går väl över det med.


Ikväll blev jag inbjuden på VIP party hos en crew till cp klubben.
Det är tydligen hemma hos han.
Gratis sprit o typ..vinster. Och så skulle typ...nå kändisar va där.
Ska stå på gästlistan, så fick jag ta med en vän å.
Tror ni jag kan gå eller? Inte de nej...För här är man avlidande.
Ska sitta hemma o glo tv med Jimi.. Åh..jippi..Inte!


Oh happy day

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2007 20:46

Sommar 07 är ju fan här :D

Jag är världens gladaste.


Har vart ute o åkt typ hela dagen, åkte först runt o handla lite.

Nya tavlor o blommor vart de för mig =)

Mycket bra.

Jag blir helt svartis på alla som ska flytta hemifrån nu, så jag börjar köpa nya saker till hemmet jag med.

Ut med de gamla o in med de nya.

Bra val Ella! :p


Lisa o Jag är lite smått sjuka i huvet.

Vi planerar alltid att vi ska till rothoffsparken, men vi glömmer alltid saker vi ska ha med, så vi får åka fram o tillbaka till henne o mig  hela tiden.

Så när vi väl kommer till rothoff så är ju solfan nere :p

Igår kom vi inte ens dit..hahah.

Idag kom vi dit iaf..men rätt så sent. Strax efter 19.

Så satte vi oss o spela poker.

Så hade vi köpt med chipsdipp.. som Lisa satt o blanda *asg*

Såg nog rätt så sjukt ut :p

Men... vilka kan skämma ut sig bättre än hon o jag?


På andra sidan ån av vart vi satt blev de typ lite bråk.

En kille stod o skrek på en annan, o så plötsigt ba drog han ner honom i marken o sparka han i magen o huvet.

Asså..ja börjar skaka som fan när jag ser nån bråka.

O jag o lisa från ingenstans skrek åt dom att sluta..

Hahaha..som att dom skulle lyssna på oss då :p

Man kan ju alltid försöka iaf .


Imorrn har vi planerat att åka dit vid lunch.. så vi blir väl där på eftermiddan  nån gång :p

Kom o joina oss, vi har sjukt kul =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards