Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2008 17:26

...KUNGSÖR
Jag åker iväg ett par dagar och hälsar på min lilla älskling.
Känns som de kan behövas, kan va skönt o komma ifrån ett par dagar, även om de inte är så långt bort, men för sakens skull.
Det är ju inte som att jag har nåt bättre för mig ändå ^^

Kommer nog hem till Fredag om de blir som planerat.
Så...Hejdå så länge folk.

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2008 02:33

...Jag tror jag ångrar mig, jag tar tillbaka de.
Jag har kvar den gamla pressbilden, jag tycker jag ser lite halvsur ut på de nya.
Don't you think?

D's bild (Den jag har nu) är faktist lite, lite bättre.
Man vet ju aldrig, jag kanske ångrar mig om 10 min igen.
Min vilja har ju....sin egen vilja ^^

Tror dock att jag ska försöka sova lite nu, måste ju upp rätt tidigt imorrn för ovanlighetens skull...
Om 6 timmar för att vara exakt.
Det jobbiga är ju iof att om jag går o sover kommer jag antagligen vara extremt trött då klockan ringer.
Det kanske är sånt man får ta, jag borde ju ändå vända tillbaka dygnet rätt nu.

Ja...Sängen, here I come

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2008 02:17

Som de flesta kanske vet eller har märkt (eftersom jag sagt de förr), så är jag ingen hejare på Photoshop, hur mycket jag nu än vill lära mig och kunna göra massa roliga saker, så har jag ingen Tid, ork eller lust att lägga ner en evighets tid på att försöka få in allt om photoshop i mitt huvud. (Min hjärna är ju inte den största i mellansverige som ni kanske märkt, och vill helst inte samla på jätte "ovettig" information^^)

Dock så räknar jag med att en dag vakna och bara vara kunglig på PS, fast jag inte tränat någe, och det är just därför jag låter programmet ligga kvar i min lilla dator ^^
I know, who am I kidding?
Jag är bara lite nördig och kan väl ibland tro att jag är Gud eller nåt xD
Ingen kan väl bara vakna och vara bäst på nåt utan att lägga ner träning på de? Mohaha

Anyway, det som funkar....eller det som får lov att duga för mig är väl mer rätt mening, är Paint.
Så där har jag setat i nån timma nu och försökt få till en ny pressbild.
Jag är inge duktig på Paint heller liksom, men de är ju iaf lite enklare än PS^^

Jag gjorde iaf dessa 2 bilder (över, för er som är trögare än mig) och...nu vet jag ju inte vilken jag vill ha som pressbild.
Wanna help?

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2008 00:21

Nästa inköp utan tvekan. Aldrig mer baksmälla, jag sätter mitt liv på det!
Detta går icke för sig längre ^^
Iof sa jag i inlägget under att jag inte skulle dricka igen på ett bra tag, men man kan ju ha dom hemma ifall att de kommer en fylla lite oväntat, som ingliden från ingenstans ;)
Alltid redo och förberedd isf ju ;)
Bakistabletter is the shit! Bästa uppfinningen ever.

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2008 00:06

OMG!
Lagom tuff helg säger jag bara, och det är de enda jag menar också.

Lördag @ Down Town och spelningen med Ras Cricket var ju klockren.
Jag och Anders på dansgolvet ^^
Vi hade kul :)

Jag släpade med Anders till Dannes bar sen, Jag skulle möta Robin där.
Så vi gick från Down Town runt kl.00.30, vet inte när vi kom fram till Dannes, jag minns knappt hur vi lyckades komma dit överhuvudtaget.
Gick gjorde vi iaf, så mycket är jag med ^^

Mötte Robin och hans vänner där iaf, Anders drog nånstans däremellan.
Lite...gick snett, jag tänker dock inte dra upp det här i bloggen.
Jag vet bara inte hur jag ska bete mig i vissa fall, och de är svårt när inte andra hjälper mig på vägen. Inget hände, så är de bara.

Jag, Robin och M gick hem till Robin när Dannes stängde iaf, dom fortsatte festa och jag gick o la mig typ.. efter nån timma eller nåt.

Vaknade sen kl.9 på morgonen av att dom fortfarande efterfesta :p
Så jag gick upp och fortsatte med dom (I know, what was I thinking!?)
Killarna drog iaf och käka nångång vid lunch, och jag gick o la mig igen.

Robin kom hem nångång, ingen aning om när. Jag har lätt tappat tidsbegreppet nu asså.

Jag gick iaf hem på kvällen nångång, helt jävla väck.

Det sjuka sen är att jag inte kunna somna igår (söndags) natt, så jag satt vid datorn till kl.10 imorse, sen tänkte jag försöka få lite sömn.
Jag sov i 20 minuter och vaknade aspigg igen, men jag tänkte att... Helvete heller!
Så jag somnade om tillslut, och fick typ 3 timmars sömn.

Nu sitter jag här igen, måndag natt och jag är fortfarande inte ett dugg trött..
Jag har haft den värsta baksmällan någonsin idag, och de har inte gjort livet lättare vill jag mena.
Aldrig haft sån huvudvärk, aldrig vart så jävla seg och slut i huvud och kropp.

Vad säger ni, dags att lägga av med alkoholen ett tag?
I think I will...for sure.

Av ♥ Estella B ♥ - 29 mars 2008 17:53

Nu är jag på G igen =D
Efter lite sova och mycket vatten.
Nu är det vinet som gäller resten av kvällen.

Lyckades få hit Lilla Anders också, så han följer med mig ikväll =)
Jag får alltid som jag vill, nästan anyway ^^

Oobiie ska tydligen inte med längre heller, det var ju synd, för de va han jag ville gå med. Men jag får träffa han efter.... tror jag iaf.
Det måste vara jobbigt för han att ha en full Ella hos sig en hel helg ^^
Höhö, men jag kan bjuda på de eftersom jag är så snäll och mysig på en vinfylla (A) Mahaha

Nu blir de på med ett ansikte och dunka musik.

Have a great Lördag fuckers!

Av ♥ Estella B ♥ - 29 mars 2008 11:12

Ikväll, äntligen! Som jag har längtat.

Jonna skulle vara snäll och komma och förfesta med mig ikväll. Bra bra. Frallan skulle kanske hänga på med.
Frågade Jimi om han ville med också, tror dock att jag gjorde han en aning besviken igår då jag sa att jag inte kunna träffa han pga en annan kille. Så vi får väl se om han vill följa med ikväll ändå, eller om han inte klarar de.

Frågade också Eve om hon ville komma hit och förfesta med oss, så hon skulle höra av sig senare.
Det skulle va grymt kul om hon kom faktist :)

Det kommer bli sjukt kul det här. Jag är så jävla taggad, och mitt vin ligger och frestar mig en liten aning ^^
Snart så :)

Så, Down Town ikväll, I will see you there =D
Peace yo

Av ♥ Estella B ♥ - 29 mars 2008 11:03

Gårdagens "Jag ska bara ta EN cola på Time" slutade med fylla.
Det brukar iof oftast vara roligast då man inte planerar de, och det var de ju helt klart denna gången också.

Gick och mötte Jonna och Frallan vid Sporthallen runt kl.21 igår kväll, så gick vi till Time Out.
Jonna tjata om att jag skulle ta EN öl istället för en cola, and I'm a sucker for beer.
Så jag sa ok.

Jag tänkte ju bara ta en öl också, men Jonna som blev mer och mer full, tjatade ännu mera på mig att jag skulle ta en till öl, och en till, och en till.
Yeah, I'm a sucker for party to ^^

Frallan drog rätt tidigt, så jag o Jonna satt kvar med hennes arbetskamrater ^^
Efter ett tag drog dom med, så då var det bara jag och Jonna.
Tills jag såg Robins mamma komma in på Time med hennes vän.

Dom såg mig och kom o satte oss med oss. Haha, dom är ju för underbara.
Jonna drog väl hem runt kl.01, och jag satt kvar med Robins mamma.
Vi tog några öl till, och sen tyckte hon att jag skulle följa med hem till Robin, och det tyckte tydligen jag med, för det var där jag hamna sen ^^

Satt först inne hos Hans mamma och tog en rök, och sen gick vi in till Robin, jag var dock inte så jättepigg då, så Robin bädda ner mig i hans säng ^^ Gulligt värre :p

Vakna...tror de var lite innan 10 imorse, och jag hade fan inte blitt nykter, och det är lika med ett helvete med tanke på att de är Party ikväll med.
Jag vandra iaf hemåt, and now I'm home ^^

Ska försöka bli lite klar i huvet och ta tag i städningen...Igen, I know xD
Sen är de väl bara att fixa iordning sig igen =D

PARTY PARTY

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Skapa flashcards