Alla inlägg under juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 juli 2008 20:13

Gick över till Jonna för att möta upp Lisa idag.
Jag, Robin och Lisa skulle iväg till min mamma och käka lite middag.
Lasagne fick det bli! Underbart gott.

Satt kvar hos mamma i ett par timmar, och sen åkte vi bort till Coop och handlade lite skräp till ikväll.

Det lär bara bli film ikväll.
Jonna och Lisa skulle ut, men jag tackade Nej till det.
Det får räcka med partyt i helgen och igår. Jag måste ju hinna ta igen mig lite inför kryssningen på Torsdag ^^ Åh, som jag längtar!

Trevlig dag har det vart iaf.
Good for me ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 21 juli 2008 20:06

Åkte från Oskarshamn igår runt kl.11.30, och kom hem till Eskilstuna vid kl.16
En bilfärd i helsol är ju inte att leka med dirket, speciellt när den tar så lång tid.
Jag tror jag blev lagom åksjuk. Illa mådde jag iaf.
Ibland är det tråkigt att åka bil länge.

Kom upp till Robins lägenhet, men han var inte hemma än, så jag gick in till Pica och kramade henne istället ^^

Robin kom hem strax efter kl.16, hände inte så mycket mer förns på kvällen sen.

Lisa och Jonna kom förbi en sväng. Tog en rök och lånade ett par filmer, sen gick dom och då började festen ^^ Haha

Jag, Robin, Evelina, Saife och E blev det.
Det var ju inte direkt nån röjfest. Vi satt mest på balkongen och snackade skit.
Eller killarna satt på balkongen, Jag och Eve satt inne och lekte med Facebook ^^

Hela kalaset avslutade väl runt.....Typ, ingen aning. Nångång var det iaf ^^

Underbart att vara hemma igen. Jag har ju saknat alla så sjukt mycket.
Nästa gång jag åker bort ska jag fan packa ner alla jag vill ha med mig i en resväska ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2008 20:04

Vaknde runt kl.10 idag allihopa, så satte vi oss och käkade frulle, och sen somnade vi alla igen ^^
Tror vi var rätt döda :p

Vaknade strax efter kl.13 igen, och då la vi oss i bäddsoffan och glodde på film.

Efter det så åkte vi in till Ica Maxi och köpte middagen.
Vi bestämde oss för att slå till på grillning idag.
Det gjorde vi helt rätt i. Tror inte jag ätit godare mat på länge. Helt underbart kött, men nu är jag mätt så jag nästan vill spy.

Inga plander idag alls.
Lisa ska strax åka iväg till sin häst, så de läre bli film för Mig, Johan och Jonna.
Får väl se vad vi ska glo på.

Inge bakis idag, inte så konstigt kanske eftersom jag inte blev riktigt full igår. Skönt att slippa en till bakisdag iaf.

Imorrn blir det hemfärd!
Åker vid lunch, så vi blir hemma på eftermiddagen nångång.
Skönt att komma hem igen måste jag säga.

Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2008 16:06

Åkte ner till stan på förfesten igår runt kl.21
Samma förfest som i Fredags, med samma folk också ^^

Drog från förfesten vid kl.23, gick ner till Hamnfestivalen och kollade runt lite.
Sen satte vi oss i ett öltält och tog ett par cider.

Var helt slut igår, så de blev inte så mycket party för min del, och inte för Jonna heller.
Bakisheten tog över istället, så jag var nog mest grinig och seg.

Synd att man blivit gammal och inte klarar av en 2-dagars fest längre. Haha.
Undra hur det ska gå på kryssningen på torsdag då ^^

När jag och Jonna tröttnat på att sitta i öltältet så gick hon och jag bort till Klubb Ankaret istället.
Tog en cider där, och satt och vänta på att Lisa skulle komma.

När Lisa kommit och klockan började bli stängningsdax, så ringde vi taxi som vi sen fick vänta i säkert 30 min på.
Åkte och plockade upp Johan, och sen blev det hemfärd.

Seg kväll, men den dög ändå.
Säng blev det efter 2 mackor iaf

Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2008 20:03

Idag vaknade vi alla kl.9
Det var Jonnas fel. Bara för att hon är morgonpigg så behöver hon ju inte få upp mig och Lisa för det.
Men hon lyckades.

Käkade frukost, och sen la vi oss alla 3 i soffan och glodde på film.


I eftermiddags så åkte vi in till stan och handlade pizza.
Sen åkte vi till Hamnen och tog en liten picknick med pizza och cocacola där.
Så mysigt ^^

Efter vi käkat klart så blev vi alla sjukt sega, så vi bestämde oss för att åka hem och ta en liten powernap, vilket inte gick allt för bra eftersom Johan satt och kollade på film i vardagsrummet.
Ljudet var svinhögt, så nu är jag typ döv.
Död är jag också. Sjukt bakis, men att ligga hemma är ju bara att glömma

Nu ska jag strax sätta på mig ett ansikte och ta första drinken.
Sen bär det av in till stan igen.
Får se vart vi hamnar idag då.

Jag är ju så slut! Orka

Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2008 20:02

Så.. Kom fram till Oskarshamn runt kl.18 igår kväll.
Packade in alla saker, käkade lite, fixade sminket och håret, och sen satte vi i oss första drinken/cidern.
så åkte vi in till stan.
Gick först upp till Mia och tog en liten drink där, och sen gick vi vidare på en annan fest hos Jonas.
Där satt vi kvar ett par timmar.

De sista timmarna uppe hos honom var det ölspelet som gällde.
Fy satan vad packade alla blev, inklusive mig.
Uh, trodde aldrig jag skulle lyckas bli full med tanke på att jag fortfarande har magkatarr och jag brinner halvt upp av en liten klunk alkohol.
Men ölspelet funkade ju bra där, det kanske mer var för att jag inte hade nåt val, det var bara att hälla i sig ^^

Efter den lilla förfesten så vingla vi alla ner på stan
Gick till Hamnfestivalen en sväng, men det var ju inte allt för kul, för ingen var taggad på att gå runt där.

Lisa och Jag tog iaf en sväng runt på festivalen ensamma, och bestämde oss för att vi skulle dra ett snöre på en sån där...vad det nu heter. Lotteri?
Jag ville göra det för att det stod "Vinst varje gång"
Och jag vann :D
Ett litet fult gossedjur föreställandes en Älg. Pytteliten var den å.
Men så såg jag en rosa nallebjörn och blev så, så jag fick byta min älg mot den nallen.
Jag var lycklig hela kvällen sen ^^ Hahaha
Ja, jag är barnslig :p

Sen blev det krog Apollo.
Jag och Jonna rikta in oss på dansgolvet -bara hon och jag som röjde där. Haha
Helt dött var det, men det var ju bara för att alla var nere på festivalen.
Vi ville ju dansa, så vi stannade på Apollo hela kvällen.

Det kom några killar och skapade en ring på dansgolvet också.
Ni vet sån där, där alla står i ring, och så hoppar en in från ringen och gör en liten dans, sen hoppar ut, och så kommer det en ny in och gör en annan dans.
Jag och Jonna hoppade in i den ringen och röjde satan
LooL
Tänk så man kan skämma ut sig ibland, men kul var det!

Vi tog en taxi hem sen nån gång på natten där. Minns inte när.
La oss o sov typ direkt. Efter vi fått i oss fyllekäk såklart.

Mycket Lyckad Kväll måste jag säga!

Av ♥ Estella B ♥ - 18 juli 2008 11:12

Jag sa ju för ett tag sen att det inte skulle bli något Oskarshamn detta år.
Men jag tar tillbaka det nu ^^

Lisa ska tillbaka ner dit (Oskarshamn) och hämta lite saker, och så tänkte hon stanna kvar över helgen eftersom det är Hamnfestivalen där nere.
Så då frågade hon Mig och Jonna om vi ville följa med :)
Och då tänker jag ju lite som så att -Självklart! Jag har inte gjort en enda vettig grej denna sommaren, så det är ju ett måste att följa med ner dit och röja på dom gatorna igen ^^

Lisa kommer och plockar upp mig om typ 1 timma, sen ska vi gå över till Jonna och luncha lite before we hit the road.

Det är blir säkert askul!

Tar med mig min Laptop, men vet inte om det finns nån nätverkskabel där nere, så kommer det inte upp några nya bloggar så vet ni varför ;)
Och då får jag väl ta igen det när jag kommer hem på Måndag igen.

Peace så länge Fuckers ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:54

Ja, Jag har gjort det.
Ända sen förra året har jag lyckats hålla mig borta från Facebook, även fast alla har tjatat som idioter på mig att "Du måste faktiskt ha Facebook! Kom igeeen, Alla har ju det"
Jag lyckades dissa det såå länge, men jag vek mig.
God damn it.

Lisa kan ta åt sig en liten smula av äran, hon var den sista som tjatade, och så fick hon som hon ville.

Nu är jag såld. Jag kan ju inte slita mig därifrån. Det är ju så jävla kul!
It fucking Rocks!

Det värsta är ju att ni nu endast kommer att finna mig framför datorn ^^
(Nästan anyway) Haha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards