Alla inlägg under december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 31 december 2008 16:29

Vad gjorde du år 2008, som du aldrig gjort förr?
Nästan allt som har med Robin att göra?



Dog någon i din närhet?
Nej, faktiskt inte :)



Vilka länder besökte du?
Inga


Vilket datum kommer du att minnas, och varför?

29 Mars. Jag och Robin blev tillsammans efter ett halvårs "dejtande"
Och typ hela sommaren, alla balkongfester <3






Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Pink - So what
Slightly stoopid - wiseman
Fairytale - Utan dina andetag

Men speciellt?
Takida - Curly sue <3



Blev du kär under 2008?
Jag var redan kär ^^



Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade en liten fest för de närmaste, och dagen efter bjöd jag hem familjen på fika


Vad gjorde ditt år mycket mer njutbart?
Robin <3



Hur höll du dig från att bli galen?
En dag i taget. Tanken "Allt löser sig!"


Vem var den bästa nya personen du träffade?
Måste nog svara Lotta på den, min handledare på KFG
Hon får fart på mig ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 31 december 2008 15:08

Vi har fortfarande inga jävla planer för kvällen.
Nu är det 6 fester vi är bjudna på, och jag har ingen aning om vart jag vill.
Helst vill jag ju vara nära stan, och det finns 3 fester som är lagom nära.
What the fuck am I suppose to do now?!?


Detta är tufft.
Tror jag ska knäcka en öl, sminka mig och fixa håret. Sen får vi helt enkelt se vart vi landar.
Nånstans kommer vi väl iaf ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 31 december 2008 11:18

Vaknade av att Lisas kära mamma ringde mig. Det var ju lite chockerande med tanke på att vi inte direkt har pratat på 2-3 år :p
Hon ville ha min lägenhet, och det var därför hon ringde.
Hon tyckte den var så mysig. Jag kan dock inte komma på en enda gång hon har vart i min lägenhet :S

Anyway...Jag sa att jag fortfarande bodde där, även om jag bor hos Robin nu så har jag ju fortfarande min lägenhet kvar.

Men jag var snäll och sa till henne att så fort jag får ett jobb så ska jag säga upp den, och då kan jag ringa henne och säga till =)

Jaa, detta var ju ett trevligt sätt att vakna på ^^
Hoppa in i duschen nu kanske..

Av ♥ Estella B ♥ - 30 december 2008 20:22

Robin jobbar inatt, så jag får sova ensam. Det händer ju inte allt för ofta.
Nu ska jag bara komma på vad jag kan göra när jag för en gångs skull är ensam.
Nån som har bra idéer på den? ^^


Jag ringde min fd.chef idag, och nu svarade han också, vilket han inte gjort dom 2 senaste gångerna jag ringt. Jag hade ju ett missat samtal från han för nån dag sen för er som inte hänger med. Jag blev chockad över att han ringt mig med tanke på att vi inte pratat på 8 månader.


Jag blev ju sjukt nyfiken på vad han ville, men det visade sig att han "bara" ville önska mig en god jul och god fortsättning. Så det var inte så viktigt med andra ord, och jag hade inte alls behövt bli så uppspelt som jag blev ^^

Så var det med den saken.
Nu tror jag att jag ska slänga på lite "Vänner" för ovanlighetens skull ^^
Mitt liv är såå spännande känner jag ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 30 december 2008 18:22

Så...Nyår imorrn. Redan.
Har fortfarande inte bestämt vad fan vi ska göra.
Vi är bjudna på 4 olika fester, och jag har ingen aning om vilken jag vill gå på.
Måste erkänna att jag inte alls är så taggad :S
Första gången de händer.


Jag har väl helt enkelt tappat partysuget. Undra vart det rymde nånstans.
Kanske dags att börja leta efter det?


Jag har planerat kläder, hår och smink iaf. Det är ju alltid en början ^^
Ska väl möta Jonna om ett tag och hämta min platta öl också.


Mm, så ligger det till just nu.
Talk to you later maybe.

Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 22:18

Klockrent att korgen typ är tom också! HAHAHAH xD


Jag vet inte med er, ni kanske har egna fingrar att knappa in "tjuvtittat.se" på ert tangentbord?
Villa bara visa er, ifall ni har missat denna bilden ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 21:19

Här ser ni mina vänner, mitt mästerverk!
Är det inte sjukt bra eller?
I soo am den nya Da Vinci!
HAHAHA!


Jag fick denna söta målarboken i julklapp av Robins gulliga moster Bettan.
Varför hon gav mig den är ju såklart för mina målar skills xD
.
.
.
.
.
Och den riktiga historien bakom det hela?
I somras så köpte ju jag en målarbok och kritor (Ja, till mig själv)
Sen satt jag på balkongen typ halva sommaren och målade i min fina bok.
Bettan såg ju det, så det var nog därför hon köpte en målarbok i julklapp till mig.
Gulligt tycker jag att det var =)

Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 20:35

Jag skulle visa er en bild på mitt fina mästerverk. Jag har tydligen gått och blivit den nya Da Vinci eller vad han nu heter.
Väldigt stolt är jag.


Ni får dock vänta med det, för min mobil har för tillfället tagit livet av sig.
(Jag är oskyldig......än så länge)


Och förövrigt...Jag har inga planer inför nyår :O
Väldigt stort är detta. Det faktum att jag har haft funderingar på att vara nykter under nyår är ännu större.
Det har ju inte hänt sen typ...Jag var 1? ^^


Nu mina små vänner ska jag hämta hammaren och klappa försiktigt på min mobil.
Vill han inte funka då så är det mycket möjligt att jag hämtar borren.
Oh yes, jag har en sån också.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards