Alla inlägg under mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2009 21:58

Var och jobbade hos Jonnas mamma idag. Hon behövde hjälp att flytta massa kläder från hennes ena butik till den nyöppnade butiken.
Kvinnan  har så sjukt mycket kläder liggandes, så hon hyrde en till lokal där hon har lagerutförsäljning nu.


Jag började kl.14 och slutade kl.18, och jag har aldrig haft så ont i benen i hela mitt liv.
Jag satt inte ner 1 sekund på 4 timmar. Mina fötter har typ dött nu!
Jag är helt seriös när jag säger att jag knappt kan gå!


Jonna kom förbi efter hon hade slutat på sitt jobb, så tog vi sällis hem.
Köpte färdigmat så de var bara att slänga in i micron. Nyttig och bra! Inte fan hade jag orkat ansträngt mig iaf.


Robin jobbar sista natten nu också. Känns som att jag inte träffat hanår och dar. Jag har liksom inte sovit med han sen vi förlovade oss :S Hur moget är det?!


Imorrn är han ledig iaf, då kan jag mysa med han hela dagen :D
Nu blir det "GG"

Av ♥ Estella B ♥ - 31 mars 2009 02:26

Robin jobbar natt igen så jag bjöd ner Evelina lite skitsnack och cigg. Hon var uppe hos E (2 våningar upp) så hon kom ner till mig strax efter kl.23


Vad skönt det känns när hon är hos E, hon blir ju lite som min granne då och hon kan komma ner när som helst och vara social med mig ^^


Vi satt och snackade lite skit om allt möjlig. Lite som en terapifika ^^
Det har jag inte haft på länge, så det var grymt skönt att få prata av sig måste jag säga.


Mertzi ringde Eve efter vi hade setat här ett tag, så han kom förbi utanför så vi gick ner och tog en cigg med honom med.


Eve stannade hos mig tills strax efter 01, sen satte jag mig och kollade på 2 avsnitt av "Gilmore Girls" och nu tänkte jag gå och sova.


Gott natt People!

Av ♥ Estella B ♥ - 30 mars 2009 13:29

Goddagens Folk!


Idag har jag skola igen. "Sista" lektionen, sen kan jag välja själv när jag vill gå till skolan. Skönt det.
Svenska A har jag idag, det kan ju bli kul ^^


Igår kväll fick jag dock en jobbig tanke. Kändes inte som att jag kommer klara av skolan på så kort tid som jag har på mig. Känns stressande att ha schema på kapitel som ska vara klara varje vecka.


Nu när Robin jobbar natt så blir de ju svårare också. Eftersom att han inte är hemma och jag kan sitta vid hans dator och kolla på "Gilmore Girls". Det är ju så mycket mer lockande än att plugga.


De enda som får press på mig är att om jag inte klarar av kurserna så måste jag betala tillbaka hela studielånet till Csn på en gång, och det kan ju bli lite knepigt.


Näe, positiva tankar nu! I can do this!

Av ♥ Estella B ♥ - 29 mars 2009 21:15

Såå, nu har jag lagt upp bilderna så nu ska ni få njuta av våran 1-års dag ^^


Vi började ju på Akropolis. Det blev Grekisk Bondsallad till förrätt för min del. Robin tog en Löksoppa.


Till Varmrätt tog både jag och Robin Filé Mignon Black & White.
sjukt jävla gott! Älska rödvinssås liksom!


Efterrätt blev det också. Världens godaste vaniljglass med jordgubbar ^^


När vi käkat klart och jag var mätt och lycklig så vandrade vi hemåt.
Då fixade jag myskväll i köket till mig och Robin.
Jag dödade 2 rosor och drog bort alla bladen, öppnade bubbelvinet och tog fram vindruvorna.
Resultatet blev:



Sen kom E ner och gjorde mig partysugen. Det var inte meningen att vi skulle hamna på krogen, men ibland blir det inte som man tänkt sig ^^
Vi hamnade på Dannes Bar. 2 hinkar öl och en Rosa Pantern senare drog vi hemåt.


Och det viktigaste och lyckligaste av allt?
VI FÖRLOVADE OSS!
Kolla vilka fina ringar :)
Jag är den lyckligaste flickan på jorden.


Så var det med det!
Robin jobbar natt så nu ska jag sätta mig och kolla på "Gilmore Girls" och moffa chips ^^

Hörs imorrn!











































Av ♥ Estella B ♥ - 29 mars 2009 12:50

Vi hade en riktigt underbar kväll igår. Jag vill fira 1-års dagar oftare! ^^
Jag ska lägga upp bilder till er sen. Skulle gjort de igår kväll men vi hamnade på Dannes Bar istället ^^


Nu ska vi dra till mamma och käka middag. Tacos blir det! Underbara bakismat!


Hörs sen!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 mars 2009 14:39

Goddagens Människor!


Idaaaag!! Som jag har längtat. Jag och Robin ska fira våran 1-års dag (som jag sagt typ hundra gånger nu, men ändå ^^)


Robin har bokat bord på en av stans finaste restauranger, Akropolis. Därför är jag nu lite panikslagen. Jag har ju ingen aning om vad fan jag ska ha på mig!
Sånt är ju lite halvjobbigt faktiskt.


Bordet är bokat till kl.18, så jag ska strax börja fixa iordning mig.
Efter vi käkat där så går vi hemåt, då ska jag fixa det mysigt här hemma åt oss.


Jag köpte Mousserande Vin igår som vi ska dricka idag. Istället för champagne alltså. Jag är inte så mycket för champagne faktiskt.


Bilder från hela kvällen
kommer ju såklart upp sen, men de visste ni väl redan? ^^
Kameran har jag i högsta hugg. Eller i min lilla kuvertväska iaf ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 27 mars 2009 20:22

Nu har vi ätit den där speciella middagen jag pratade om i tidigare inlägget :)
Hjärtformad pasta med kycklinggryta.
Så gulligt! ^^


Jag har tänt upp lite ljus i köket och blandat mig en drink.
Minttu, mjölk och oboy. Grymt gott! Smakar lite som After-eight.
Ibland är det bra att ha ett barskåp i vardagsrummet ^^ Fast inte så mycket till skåp kanske, men en hylla iaf :p


Jag sitter och njuter av livet fast det pågår en halv snöstorm utanför.
Jag orkar inte bry mig så länge jag slipper vara där ute.


Underbara Fredag

Av ♥ Estella B ♥ - 27 mars 2009 11:05

Godmorgon Solstrålar.
Äntligen helg! Som jag har längtat.


Jag och Robin firar våran 1-års dag på söndag, men jag har valt att dra ut firandet under hela helgen.
ikväll blir det fin middag, ni ska få se bild sen så förstår ni det "speciella" med den middagen ^^


Imorrn blir det det riktiga firandet. Robin har bokat bord på en restaurang och efter det har jag gjort upp en liten plan här hemma.


På söndag ska vi till mamma och käka tacos. Kanske inte nåt speciellt, men de är på 1-årsdagen precis, så vi får lov att göra de speciellt då ^^


Robin och jag ska strax ner på stan och lalla runt lite. Har endel att fixa.
Sen blir det hem och vänta på Jonna, sen ska jag ner på stan med henne också, och efter det ska hon och jag åka och storhandla.


Hela dagen, eller hela helgen rättare sagt är ju uppbokad.
Härligt!


Har ni några kul planer för helgen?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards