Alla inlägg under april 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 30 april 2009 07:26

Vaknade lite extremt tidigt idag. Klockan 6.15 för att vara exakt.
Det var Robins fel. Han drog i lådorna på sin byrå och dom förde ett jävla liv!
När Robin sen gick till bussen kunna jag inte somna om. Typiskt!


Jag har legat i sängen och kollat på "Vakna med The Voice" och ätit banan.
Mysig morgon utan stress! Sånt gillar vi.


Nu blir det en dusch på det här, sen ska jag fixa iordning mig.


Hörs ikväll peeps!
Och Happy Valborg ffs!

Av ♥ Estella B ♥ - 29 april 2009 18:03

Jobb idag från kl.11 till 15.30
Är helt slut. Skulle kunna gå o sova nu, men då kommer jag inte somna inatt. Sugit värre.


Jobbar imorrn med och när jag slutar blir det ett varv på stan.
Ska köpa den där lilla halvkoftan och ett par leggings till....Kanske ett par skor.


Efter stan åker jag direkt till mamma. Det blir grillfest imorrn. Jag ska dock vara nykter, hör och häpna! ^^


Robins mamma och syster följer också med till mamma, sen blir det mina 4 syskon, Adam, storasysters man och dotter....och inga fler. Tror jag.
Jo, Jonna kanske skulle kika förbi också.


Blir nog skitbra det. Samma Valborgsfirande som förra året, blir dock ingen fest efter grillningen för min del.
Det blir lugna puckar!


Så...Hörs vi inte senare ikväll så hörs vi imorrn kväll ;)
Peace så länge!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 april 2009 18:47

Efter jobbet gick jag ner på stan och mötte syster och pojkvän. Vi gick först och käkade på Parmasoni, efter det drog Robin hem och jag och syster satte igång våran shoppingrunda.


Det blev endel kläder för min del.
En jacka, den köpte jag iof från jobbet.
3 par leggings, svarta, vita och rosa.
2 klänningar, en vit/svart och en rödrosa.
1 par knästrumor
7 par steps-strumpor
1 halsband
1 diadem

















Nu måste jag bara köpa en sån där....Minikofta (eller vad de nu heter?) att ha över klänningarna, ett par korta vita leggings och ett par till skor =)
Sen är shoppingen för denna månaden över ^^










































Av ♥ Estella B ♥ - 27 april 2009 19:50

Robin köpte ett spel idag. "Vem Där". Det är ju så sjukt roligt xD HAHA
Vi satte oss på ballen och körde ett par omgångar :p Hur roande som helst ju ^^


Det var dock ett jävla pillande för att få dit bilderna i luckorna, men efter typ en timma hade vi byggt klart :p
Det får ta den tid de vill, så länge jag får spela ^^


Nu kan vi roa oss med detta helgerna ju! Hahaha


Av ♥ Estella B ♥ - 27 april 2009 18:18

Skor hittade jag på stan. Kanske inte dom finaste, men de var inge kul att gå runt på stan med Robin, så dom fick duga så länge. Ska ner med syster imorrn istället, så jag får kolla efter ett annat par då :)


Anledningen
till att de sög att gå på stan med Robin var hans humör. Han skyllde på att han inte sovit bra och att han var trött, det var därför han inte var på nå vidare kul humör.
Den anledningen är väl ok ^^


Lite smink
fick det bli idag också. Puder, rouge, foundation och mascara.
Bra skit! Då slipper jag gå o tänka på det imorrn när det är klädshopping som gäller!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 april 2009 12:39

Shopping blir det idag! Woohoo liksom ^^
Robin är det som fått äran att följa med mig ner på stan. Kul för mig, mindre kul för honom ^^
Men han ska leta skor, så han har inget val :p
Måste bara vänta på att han ska vakna. (Han har jobbat natt, därför sover han nu)


Det blir middag på stan också. Jag bestämde att jag ville gå till Pastahuset. Deras köttfärssås är så sjukt god, och jag har inte ätit där på hur länge som helst. Kan vara för att det alltid är proppfullt när man går dit.


Det blir dock bara lite shopping för mig idag (om det går som jag vill). Jag planerade förra veckan att jag och syster skulle ner och shoppa kläder denna veckan, så jag måste vänta tills på onsdag ^^
Oh well, de är bara två dagar kvar ^^



Av ♥ Estella B ♥ - 26 april 2009 23:37

Ursäkta att jag bombar er med Youtube-klipp, allt för att ni ska älska mig ännu mera! Hahaha..
Eller så är det för att jag saknar att vara barn. Tänk vad underbara barnprogrammen var då. Allting var inte animerat, till skillnad från nu.
Det var på riktigt liksom!

What a feeling.


Av ♥ Estella B ♥ - 26 april 2009 22:52

Jag har gjort så otroligt lite idag. Ingenting för att vara helt ärlig.
vidare roligt har det inte vart heller ^^


Jag såg reprisen av "Babben & Co" idag, och Mia Törnblom var en av gästerna.
Efter det kom jag att tänka på att jag började lyssnahennes ljudbok för drygt ett år sen, men jag avslutade den aldrig.


idag tog jag fram skivan och har setat och lyssnat på den nästan hela dagen.
Den är lång, så de kommer väl ta ett tag att lyssna igenom den, men jag har bestämt mig för att inte ge upp denna gången. Den är ju så sjukt jävla bra, och jag blir ju så förundrad över att allt hon säger är så rätt!


Som jag sa i inlägget jag skrev förra året -Jag vill verkligen att alla ska lyssna på ljudboken, eller läsa boken. För den är verkligen helt otrolig!


Att min självkänsla ligger på botten, det är ju verkligen konstaterat nu!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards