Alla inlägg under september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 30 september 2009 18:40


Åååh, ÄNTLIGEN!
Grey's Grey's Grey's börjar idag! :D
Och som vi har längtat efter det! Right!?
Jag har fortfarande sista delan av säsong 5 att se, tänkte vänta tills klockan 20 så jag kan börja se det första avsnittet på säsong 6 på tv direkt efter.
Smart tänkt va? ;)

1 timma kvar nu. Och liiite till.
I am so ready!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 29 september 2009 21:52

Ååh, Äntligen klar med filmlådan!

Vilken jävla tid det tog, och fan vad ont i ryggen jag har nu!

Inte skönt att sitta på en köksstol i flera timmar kan jag ju berätta för er!

Men....vill man ha nåt fint så ^^


Resultat:





Alla filmer är nu numrerade och ligger i plastfickor.

Jag har ju också skrivit ner på papper vad varje nummer är för film.

Ni kan ju förstå krampen i fingrarna efter 130 filmer!

Men nu blev det blir ju som en hyrvideobutik ^^ Haha

 



Av ♥ Estella B ♥ - 29 september 2009 16:55

 

Vi hittade ett vinställ på Åhlens idag. Typiskt när jag redan gjort ett.

Men vi slog till ändå. Man kan väl aldrig ha för mycket vin hemma? ^^

Köpte några flaskor för att fylla upp det också. Bra skit.


Och Panduro blev det också. Gud vad jag älskar Panduro.

Blev dock ingen storshopping som sist ^^

Ibland får man väl nöja sig med lagom. Tråkigt nog.


Tänkte börja med projekt Filmlåda nu!

Fan vad kul det ska bli :D

Bilder kommer när jag är klar. Om nån timma eller så :)
 

 

Av ♥ Estella B ♥ - 29 september 2009 12:05


Jag ska få shoppa idag :D Igen!

Kul för mig va?!

Igår kom Robin fram till att han ville ha en låda till alla våra filmer.
Dom har blivit ett par hundra och vi har ingen som helst vettig sortering på dom.
Så jag ska till Panduro idag :D
Jag vet redan hur lådan ska bli, allt finns i mitt huvud! ^^

Måste också köpa en ny ögonbrynstrimmer. Jag tappade min i golvet i helgen.
Den gick i typ 20 små bitar.
Jag måste ha en ny ganska snart också, annars kan de bli fel. I ansiktet.

Robin har bokat klipptid och sen ska vi gå och äta på Parmasoni.
Det är väl typ så våran dag ska se ut! :)
 

Av ♥ Estella B ♥ - 28 september 2009 00:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Estella B ♥ - 27 september 2009 20:26

Robins mormor fyller år på Onsdag, så vi har vart och firat henne idag.
Detta kortet pillade jag ihop till henne inatt.






Åkte med Jonna till Maxi och handlade en liten blomma också.



Var och hjälpte Jonna med gårdsstädningen idag också. Vilken man får ställa upp på o m man råkar ha en vän som bor i bostadsrätt ^^
Vi tog två rundor till soptippen och sen avslutade vi städningen.
Mer än så har jag nog inte gjort idag.
Härlig söndag!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 26 september 2009 23:50

Våran Dj på jobbet dök aldrig upp idag. Kanske blir så när man har
Jag-kan-inte-passa-tider sjukan, jag vet inte.
Jag fick roa mig med annat. Som typ detta...


Göra egna ljusstakar. Med salt istället för sand. Man tar vad man har ^^


Om man häller lite Grenadin på saltet så blir de rött. Och fint.


En fin drink.


Och ett armband ^^


Blev uttråkad sen och frågade chefen om jag kunna få åka hem.
Utan Dj blir det inte så mycket drag liksom.
Jag fick åka. Skönt som fan!


Nu tror jag att jag ska scrapbooka lite. Robins mormor fyller år och ska få ett kort imorrn :)


 

Av ♥ Estella B ♥ - 26 september 2009 12:47


Jag gjorde myskväll för Robin igår. Han slutade ju 21.30, så jag fixade vardagsrummet innan han kom hem så han skulle bli överraskad.
Tänk så gullig flickvän han har ^^

Vi drack ett par öl och bestämde sen att vi skulle på krogen och möta upp Adam, Jasse & Carro.
Blev bara en snabbvisit för Jasse & Carro, Jag och Robin drog med Adam ner på stan.

Till Time blev det på några öl. Och sen for vi hemåt.
Jag har ju tydligen redan skrivit ett inlägg om hur trevligt jag hade det ^^


 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards