Alla inlägg under juni 2010

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"
För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess.


Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för att hålla kontakt med sina vänner, och hitta gamla vänner man kanske "glömt" bort?
Alltså -På facebook har man oftast bara såna man redan känner som vänner.
Att skriva att man är finare och bättre än sina vänner är fult. Det är rent ut sagt äckligt och fittigt att skriva så.


Jag är inte felfri. Jag kan tycka att jag är finare än andra. Men Jag är också fulare än många.
Bättre? Jag kanske är bättre på att göra vissa saker, eller mindre bra på att göra andra saker. Men jag är inte bättre än en annan människa för det, och jag ser mig verkligen inte som bättre än mina vänner (med vissa undantag, det finns ju idioter till allt)
.


Att denna personen har skrivit så tar jag inte åt mig av. Tydligen är hon inte bättre än mig. Kanske försöker hon bevisa eller övertyga sig själv om något?
Allt kanske inte står riktigt rätt till?
Be om hjälp då istället för att irritera mig!


(På tala om ingenting som har med saken att göra, så bjuder jag på en av
modell-bilderna jag var och tog för nån vecka sen. Gulligt av mig ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Skapa flashcards