Alla inlägg under september 2005

Av ♥ Estella B ♥ - 14 september 2005 22:55

Är så jävla knäckt..Stefan ringde mig imorse och var här i Eskilstuna..men jag svarade inte för att han ringde från privatnr och jag trodde de va min lärare.
Så jävla irriterande.
Jag kunna fått träffa han men nee :(
Jag kommer aldrig komma över det fan. Jävla skit helvete.

Ingen kryssning blir det heller, så jävla tråk!
Why liksom? Ingen kunna utom jag Jonna och Lisa, det blir ju kul?? Inte
Får väl ta det en annan gång då. Nästa år. Varför inte.

Hela dagen har fan gått åt helvete. Var väl kul. Hrm.
Har fan inte haft sån otur på länge.

"Försöker ligga kvar på den här höga nivån jag har nu. Har klarat de såå länge, men snart rasar allt för mig igen.
Orkar inte bygga upp det igen i så fall"

Inget Pussa idag. Nu är jag arg

Av ♥ Estella B ♥ - 13 september 2005 19:11

Har inget gjort idag. Varit i skolan NÄSTAN hela dagen *dutti jag*
Så gick vi till stan och kollade om kryssningen den 23 september. Men så är det nån jävel som bokat hela båten så vi får inte åka :(
Men får väl åka torsdagen innan *hoppas*

Saknar min pojke. Inte pratat på 4 dagar. Så jobbigt det är.

Tandläkaren nästa...Usch, men lustgasen är kul..haha

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 12 september 2005 14:12

Haha...Sitter i skolan..Har data. Tråk som fan, men vad ska man göra?
Hade skolfoto idag och våra lärare ljög för mig och Cattis (idiot)

Snart ska Cattis, Jag, Lisa, Jonna och kanske Jejja hem till mig och kolla film eller nåt. Och jag ska färga håret *glad*
Det blir säkert skoj.

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 10 september 2005 17:35

Har vart o jobbat idag hos Jonnas mamma.
Inget mer har hänt.
Ska väl åka till andra jobbet snart. Jobbigt, jag får fan aldrig vara hemma en hel dag. Sånt är livet.

Festade igår på DT *Jenny varför gick du :(*
Var bara Jag och jonna sen
Allt för mig idag

Peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 7 september 2005 21:27

Tror inte jag blivit så rädd som jag blev idag, på länge...Trodde allt var över när jag fick det sms:et...Men han förklara sen iaf. Det var ju tur.

Har vart o jobbat idag. Hände inte så mycket. Väntar typ på att min lärare ska komma ner och skälla ut mig för att jag gick från skolan...igen...Men orka sitta där i skolan o tråka hela dagarna. Fast man måste ju egentligen.

Jo, en "kul" grej hände idag iaf. Det var en gubbe som var skitpackad. när han skulle gå hem så ramlade han i golvet o slog upp ögonbrynet. Inget allvarliget men..(nu låter det som jag är dum i huvet, men lite skadeglädje får man väl ha)

Ja, det var väl det för idag

peace out
pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 5 september 2005 12:32

Jag är så glad :D Min Stefan var här nyss. han är bara för underbar.
Kommer aldrig att glömma han. Inte för att jag ens vill. Tycker om han för mycket. Och nu kommer jag sakna han som fan.

Han hämta mig från skolan och sen åkte vi till mig.
Hoppas han kommer snart igen!!

peace out
Pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2005 04:54

Party idag på Down Town. Kul som fan i början men blev sååå hungrig sen så jag somnade på bordet. Inte ovanligt för mig men...

Var och shoppade med Lisa idag. Var askul men vi skämde ut oss som fan på Netto *asg*
köpte lite mycket tam...

har inte pratat med min pojke nåt idag :( Men jag får väl klara mig.
Ska gå o sova nu men party imorrn igen. Eller vad säger ni :p

Peace out
pussa

Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2005 10:55

Haha. Storshopping på stan nu då! :D
Faan vad kul

Peace out
Pussa

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2005 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards