Alla inlägg under december 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 24 december 2009 06:50


Min kärlek är bäst i hela världen :D
Jag fick paket under kudden imorse. Han jobbar idag, men bara till kl.13
Mina fiberwig maskaror!
Hittade en reklam om dom på fejjan för ett tag sen, och dom låter ju fruktansvärt bra, så jag var ju tvungen att ha. Och jag fick :D  

Julafton idag. Så GOD JUL på er :)
Jag har längtat som fan.

Det blir julfrukost hos Titti om typ 1 timma, och efter det ska jag försöka sova en sväng.
Sen blir det firande ända till inatt!

Min första julklapp för i år btw. Fick av bästis igår, och hon fick en Tommy Hilfiger parfym av mig.

TWISTER ÄGER!
Fy satan vad kul jag kommer ha med denna ikväll :D

Jag vann förövrigt 100 spänn på bingon igår. Hahaha, Go me!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 23 december 2009 15:18


Ååh, IKVÄLL, IKVÄLL, IKVÄLL!!

Bingolottos uppesittarkväll, som vi har längtat!   
Detta är Jonnas & min tradition, vi har haft den hur länge som helst.
Sen vi var runt 15 kanske?

Det 3 senaste åren har vi dock fått sällskap från massa fler, och i år
blir det likadant.
Vi blir runt 8-10 pers, och självklart blir det julklappsbyte i år med!

Har farit runt med Jonna & Robin hela dagen för att fixa det sista inför ikväll och imorgon, och nu är allt äntligen klart!

Glögg, skinka & vin blir det ikväll!
Underbara Jul  
 

Av ♥ Estella B ♥ - 22 december 2009 20:45

     
Jag saknar sommaren så mycket att hjärtat gör ont i mig
.
Så mycket att jag nästan börjar gråta.
Jag gjorde misstaget att kolla bakåt i bloggen. Ajaj, sånt gör man bara inte på vintern, så my bad
.
 

Av ♥ Estella B ♥ - 22 december 2009 00:51


HAHAHAHAHA...Vad säger man?
Learn from the man  
 

Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2009 20:55


Adam ville slå rekord på statuskommentarer.
Jag hade en som låg på 93 innan. Han skulle slå den.
Han lyckades. 122 kommentarer. Min mejl blev bombad kan jag lova.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2009 04:14

 


Kan man köpa färdig knäck?
Jag vill ha knäck. Det är psykiskt omöjligt för mig att baka egen. Serisöst.
 

                                                  

                                                                                    

Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2009 00:53


Det fick bli Ella-mys idag med. Skönt!
Jag satte mig och pysslade ihop ett kort till min syster som fyller på måndag.
Det tänker jag dock inte visa än eftersom jag är ganska säker på att hon läser min blogg.

Slog till på en öl sen. Eller 2 till och med. Take a walk on the wild side liksom!
Jag började lyssna på dansband. Älskade dansband! Bästa musiken ever! Det peppar en lite lagom sådär, så jag var halvt tvungen att ha en öl till. Och Mario Wii, såklart!
Har dock varvat spelet ett antal gånger nu, och jag börjar alltid om från början, men what the hell, det är kul ändå ^^

Jag har även fått för mig att jag vill baka julgodis under nattens gång.
Fast Jag kan inte ställa mig och göra det nu, det vore ju lite retarded, men kanske imorgon?
 

Av ♥ Estella B ♥ - 19 december 2009 20:41


Jag är uttråkad. Som fan. Och kvällen har bara börjat.

Jag fick ledigt ikväll, och det fick jag reda på vid kl.17, så jag hann inte direkt göra planer.

Robin jobbar inatt med. Igår såg jag fram emot det, för jag ville ha lite egentid. Lite Ella-mys.
Men idag var det ingen plan, så nu har jag inget att göra.

Dessutom håller jag på att avlida. Jag åt en pizza.
Kanske för mycket pizza, jag vet inte. Jag håller iaf på att spy.
Ska aldrig äta pizza igen!

Jag tror jag slår till på lite pyssel. Då kan man i alla fall sitta stilla.
Palla movements liksom.
 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards