Alla inlägg den 12 december 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2007 23:36

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lisa kom till Eskilstuna
Vad gjorde du kl 08 imorse? Eh..Sov?
Vad gjorde du för 15 min sedan? Glodde runt på Sexzone
Det sista du sa högt? Sover du eller!?!
Vad har du druckit idag? Julmust, Juice och vin ^^
Vad var det senaste du åt? Pasta Carbonara
Vad var det senaste du köpte? Nudlar, Pasta, Juice och cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Iskallt...Frostigt. Uh
Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Sover du tungt? Jo, för de mesta
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Favoritklädsel? Jeans och Linne
Favoritlåt just nu? SweetBox - Everything's gonna be alright
Vad ser du om du tittar till höger? Rakt in i väggen
Vad gör dig glad just nu?
Julpynt. Haha
Vad ska du göra härnäst? Mja..jobba lite till, sen sova
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Sjuk...så inte så glad
Favoritgodis? Oh...Vet fan inte
Kläder just nu? Mjukisar och T-shirt
Sommarplaner? Umgås, Njuta
Hur många kuddar sover du med? 4
Spelar du ngt instrument? Haha..näe
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska for real
Vad är viktigast för dig? Familj och vänner
Är du kittlig? Haha..Oh ja
Snarkar du? Nej...Kan dock hända på fyllan har jag hört xD
Äckligaste insekten? Men..Alla?
Stökigt el välstädat? Väl och väl...städat iallafall xD
Längtar du mest efter nu? Sommar

Aww

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2007 23:32

Ja, jag ligger efter i mitt bloggande..
Jag var ju hur flitig som helst förr, men jag känner verkligen inte för att blogga just nu.
Vet inte varför :/
Jag har tappat suget helt enkelt...Bloggen som var mitt liv :(
Inte bra ju...

Får väl se när jag börjar igen...
Inget nytt händer iaf...Party, jobb, dejting,  umgås...allt de där vanliga ^^
Sjuk för tillfället är jag också.
Bättre blir de väl inte?

I'll be back some day

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards