Direktlänk till inlägg 14 december 2009

IDOL-ERIKS FLICKVÄN -PINSAMT

Av ♥ Estella B ♥ - 14 december 2009 08:52


Hahaha, jag hittade facebooks klockrenaste grupp!
"Vi som trodde Erik Grönvalls flickvän hade vunnit IDOL 2009"
Jag gick ju självklart med!


Jag trodde också att jag var den enda som störde mig på The crazy lady on stadge.
Tydligen inte. Det står i tidningarna. Dom pratar om det på Vakna med the Voice.
Det finns facebook-grupper.


Bästa ever. LOL.
 

 
 
Linda

Linda

14 december 2009 17:14

Hahahaha jag sitter och skrattar åt den gruppen. hahahahaha! Fy fan att hon inte skäms! Det var ju han som VANN, inte HON! Då ska hon inte stå där som ett jävla kötthövve, pappan gjorde ju rätt i att gå ner. Hon stod ju där och dansa och såg allmänt blåst ut.

Erik är bra det är inte det, men han har ju vart med ett annat år och sen har jag haft Calle som min favorit. Brukar inte byta favoriter så där när jag haft en sen första stund. Man ska gå efter den som har utvecklats mest, inte bara för att han är åå så snyggast (som the shit heads till fjortisar gör). Jaa, Calle kommer få det ja. går ju jävla bra för de som slutar tvåa ändå..
Ja, jag gråter till den, tycker verkligen om den låten :)

HAHAHAHAHA =D Så det sket sig igen ;) Men i fredags tog du det la lugnt? Vart du mycket bakis sen då? Usch, fan vad jobbigt att må illa :( Har jag också gjort i helgen.
Den helgen som kommer är ju inte kul, man går ju inte ut den helgen, tar juldagen istället.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

14 december 2009 20:53

Ja, det tycker jag allt att det är. Några skrev kommentrer om "avundsjuka", men man är inte ett dugg avundsjuk, det är ju patetiskt.
Tyckte det var gulligt först, men sen när hon stod kvar, då sa jag att nu får hon fan gå ner..

Tyckte juryn var lite elaka mot Calle också, de gav inte honom stående ovationer som de gav till erik, det är att favorisera för mycket! De ska ju vara neutrala när de inte har makten, det störde mig lite granna.
Det finns ju nån grupp mot gråtande fjortisar på facebook också. Har du sett det? det har jag haha!
Jag tycker att det är den bästa final låten i Idol faktiskt!

Ja, det är ju alltid nåt och det är klart det gills ;-) OJ, USCH! det finns nog fan inget värre än att spy, men det är skönt efteråt. Är dock inte kul att göra det när man är magsjuk heller, det suger ju röven. Känns det bättre nu då? Blev det bättre sen för dig?
Jag har jobbat nätter i helgen så jag har ju inte druckit en droppe, men jag tror att jag är på väg att bli sjuk. Har en slags knöl under hakan så imorgon ska jag till vårdcentral och kolla upp den, har jävla ont i halsen också :(

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Neha

Neha

14 december 2009 21:54

Det var hans stund, hon borde ha gått ner

http://Nehaexponerar.blogg.se

 
Linda

Linda

16 december 2009 17:25

Nä, det är det ju inte.. Men ja den där jävla människan får la fan tro det då, det är nog HON som är avundsjuk.
Ja, en kram som farsan gav och säga grattis. Men hon stod där som ett jävla solpskott!

Det har jag gjort och jag tycker inte att det är fair play att göra så i en final. Stackars calle!
Den gruppen är ju inte mer än rätt heller. Jag menar, skaffa er ett liv, ni kommer skämmas såååååå mycket om några år!

Ja, det gör jag också faktiskt. För det där är verkligen illa och man mår ju skit dåligt sen.. Hahaha jasså? Så illa? Fy fan, inget vidare med andra ord. Då är det nog värt att ta det lugnt i helgen då och festa på juldan istället?

Jag var på VC igår och prata med en läkare. Det är en svullen körtel, har en grej på hakan också som orsakats av en infektion. De tog sänkan och jag liger lite för högt, låg på 41 (normalt är 8). Jag känner mig slö som faaaan, och ur form. Skulle jag få fler sånna där skitar på hakan, ska jag kontakta de igen så jag kan få antibiotika, samma med knölen om den finns kvar om några veckor..

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards