Alla inlägg den 15 januari 2010

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2010 23:57


3 nya plagg klickade jag hem. Ja tack!

Jag tycker att jag behöver nya toppar. Bara för att jag för en gångs skull aldrig hann köpa nya kläder till varken julafton eller nyårsafton.
Så nu är jag ju värd nya kläder, eller hur!? Tack så mycket!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2010 02:54

Jag och Robin sitter och sjunger ikapp till
"Roxette - Vulnerable"
Härliga toner, speciellt dom höga.
Tur att vi känner oss så bekväma med varann, hahaha.
Detta är kärlek
!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2010 01:07

Fina bilder a la Nyår 2oo9:





Och sen gick allt utför ;) Twister och super Mario wii.
Folk kom och gick och jag tror vi kom i säng runt 05?
Underbar jävla kväll i alla fall.
Bästa nyåret på länge ska ju tilläggas
!
 


Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2010 00:19


Nytt år nya tag
, och eftersom att alla tjatar om min jävla blogg så får jag väl lov att uppdatera nu. Jag tycker nog också att det är på tiden, men jag har inte velat direkt. När man hamnar så långt bakom så vet man ju knappt vart man ska börja igen.

Men nytt år, nya tag.
I och för sig började året för 2 veckor sen. Men ändå, bättre sent än aldrig ^^


Året började bra som fan! Inte för att nåt speciellt hände, utan för känslan i kroppen. Jag kände mig så jävla lycklig den första Januari så jag visste att mitt 2010 kommer bli helt fucking underbart!
Ja, förutom att jag dagen efter nyår öppnade min laptop och såg att jag krossat hela skärmfan.


Inget att göra åt, jag beställde en ny. En rosa mini-pc fick det bli och jag är dökär!
Jag kom även på inatt när jag skulle sova att detta är den fjärde datorn jag haft sen jag och Robin blev tillsammans (Inte ens 2 år sen)
Är jag klantig?
 


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards