Alla inlägg den 8 december 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 8 december 2006 22:45

Nu är de så här.. Eller..Först vill ja bara fråga.. Whats up with Carola and her fake smile??Jag kolla på faddergalan..Jag lider med barnen verkligen.Jag fattar fortfarande inte..eller asså så här tar vi de:Kan man inte bara trycka upp pengar och fixa till allt fel? Eftersom de är ju så att allt handlar om pengar.Asså om man tar pengar som man trycker upp och fixar jobb, eller först... Öppna massa nya företag, mataffärer, klädaffärer, restauranger o typ allt o sen ge folk jobb så tjänar dom pengar o kan leva.Om man trycker så mycke pengar o ger till alla fattiga länder, så att de räcker till att få igång o starta upp allt.. Så att dom kommer upp sig dom å.Det är ju bara pappersbitar.. Det skadar väl ingen?Eller?Kanske alla feta giriga miljonärer som tycker att dom också borde få pengar då.Meeen..dom får väl skjutas..eller så sätter vi dom på gotland :pJag har aldrig fattat varför man inte kan göra så. Det var väl nåt med att pengar minskar i värde..ja fattar inte ens va de betyder, men vaddå... asså.. dom ska ju inte handla nåt för de..än..Bara fixa allt..Om ja typ..snor ett pengatryckeri o trycker upp massa massa pengar, o så åker jag o ger de till dom..eller, inte till dom.. jag tar med mig massa folk o så hjälper vi dom, o dom hjälper till o bygga upp allt.. o köper in allt som behövs.. Går de inte :/Är ja helt slut i huvet eller?Jag fundera på vad pengarna räcker till, som alla ger Plan.Typ..är de till kläder o så? Eller jo just de.. dom skulle få nya förnster i skolan.. så va de ja..Bygg en ny skola..Om man ger hela världen, eller fixar till hela världen så att alla har lika mycket..Eller vafan..ja skiter i det här.. de är nog ingen som förstår hur ja tänker iaf...Men vänta bara colombia..ja ska sno ett pengatryckeri åt er ;)Hahaha..Over and out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards