Alla inlägg den 13 december 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 13 december 2006 03:14

Jao... så de fina jag fått höra ikväll är väl:Du är min största o första kärlek, och jag skulle aldrig sälja dig för 95ooo (?) Tror du att det nånsin kommer bli vi igen?Dig kommer jag aldrig lämna..du kommer aldrig bli av med mig..Du är en gudinna..Mmm låter kul va?? Inte så faktist..Han höll också på o tjata om dom långa 5 åren vi känt varann.. de sluta aldrig komma upp.. Vad de än var så var kommentaren "efter fem år Ella"Sen de elaka han sa:Du din lilla slitz brud..Jag är inte tillräckligt bra för dig va... Knullis..varför håller du på med sån skit..Jävla bitch du är..du är så jävla dryg o det har du alltid varit. Jag kommer ihåg när du nöp mig på kinder, ja har fan ärr kvar(igenting där btw)Förresten så var de ingen som gjorde slut av oss, så vi är egentligen fortfarande tillsammans..så hur många har du haft sex med under dom här 5 åren??Du är ju djävulen själv.Asså...jag har inte gjort eller sagt nå elakt till han, jag tycker alltid jag vart snäll.. Så vad är han så sur för? Det lär väl inte vara för jag gjorde slut.. FÖR 5 ÅR SEN.. och jo, det var jag som dumpa han.. Men ändå..han har inte vart så här förr.När han säger så elaka saker känns de verkligen som jag är elak, det kanske jag är..Ah det är jag väl..mot vissa iaf.. Men, dom tycker jag ju inte om, så varför va snälla mot dom?Nu menar ja inte han, han tycker jag om..vi har alltid vart bra vänner efter de tog slut..Men snälla, vad kräver han av mig? Jag var fan 13 år.. Och han tror lixom fortfarande..AhJust whatever

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards