Alla inlägg den 9 februari 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 9 februari 2007 23:02

I'm stuck in this hell hole...Jag vill flytta härifrån för jag är så trött på den här jävla stan. Men samtidigt vill jag stanna för de är ju ändå mitt hem, o sen så vill jag ju inte lämna Mamma.. Jaa, jag är mammagris. Inte klarar jag mig utan henne heller. Hon är ju mitt allt.Och vad fan gör man då? Jag vill ju inte va kvar här tills ja ruttnar bort iaf. Usch.Men vart skulle ja ta vägen då? Man får reda på nya saker varje dag, som inte är till ens fördel..iof inte nackdel heller.Men man tröttnar ju.. och jag blir bara så arg. Varför ska jag förlåta när jag inte kan släppa taget om saker?Men samtidigt känns allt så patetiskt o sjukt.Men jag vet att jag har rätt, det blir jag påmind om varje dag. Thanks honey.One by my side.Life's a bitch..ah... det suger ju

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards