Alla inlägg den 28 januari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2008 01:12

Jag kan inte förstå.
Hur ska jag kunna?
Fan vad du är konstig.
Det går ju inte att sluta fundera...på allt.
Hur tänker du?
Ångrar du dig?
Vad är de som är fel?
Du bad ju om ursäkt.
Du förklarade dig.
Vad hände sen?
Ljög du?
Jag tänker ju inte sitta och bara vänta.
Vem försöker jag lura?
Det är ju de enda jag gör.

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2008 00:55

...Och sluta fundera på dumma och onödiga saker.
I wish i could.

Vi var på IKEA i lördags, Jag och Jonna.
Vi skulle ju egentligen dit för att köpa present åt våran sötaste Kristian..
Det gick ju inte så bra.
Jonna shoppa järnet, och jag handlade väl lite småsaker...
Så...egentligen gick de ju bra, för oss själva anyway ^^

Till Kristian hitta vi ju inte direkt något.
Det svåra var ju att han jobbade, så vi skulle vara tvugna att skicka ner presenten i hans brevlåda.
Och då skulle man ju hitta nåt smalt och så, vilket vi inte gjorde.
Vi tänkte att ett presentkort inte är så mycket att hurra för (beror iof på) Men ändå...vi ville vara lite roligare än så.

Vi åkte iaf från Västerås, vi åkte ju fel som vanligt..Även om jag inte skulle nämna de..Sorry Jonna xD
Det kan ju vara lite smått pinsamt att nämna att man kör vilse, när man ändå är där då och då, och ALLTID åker fel väg hem.
Ja, ett pris borde man ju få för de..

Vi åkte iaf till Kungsör, till Konsum där..
Köpte en bukett blommor och ett kort. Påhittigare än så blev vi inte.
Så kom vi till Kristians port, och där kom vi fram till att varken jag eller Jonna mindes hans portkod...
Jag knäckte den på andra försöket iaf. Fan så Kunglig jag är!
Vi kom iaf in, och mosade ner blommorna i hans brevinkast. HAHA.
Stackars blommor...
Kristian ringde sen iaf, han blev asglad :D
Han tyckte de var så överraskande...De kan jag ju hålla med om :p
Födelsedags middag för han när han har tid sen =)
Han blev ju ändå 20 ^^


Jobb som vanligt, både fredag och lördag Kväll/Natt..
Inget att nämna, same as always..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards