Alla inlägg den 14 januari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2008 22:49

1. VAD HETER DU?
Ella

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Pakito - Living on video

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var ute på en lååång promenad med Jonna, sen satte vi oss hos henne o glodde på en film =)

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Knäckemacka ^^

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Jättemörkt..ser ju inte de heller

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Tobbe

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Det lär väl va ansiktet? Antagligen..

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Haha..Jo ;)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra :) Glad

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Juice 

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Vitt vin ^^

13. FAVORITSPORT?
Haha..yeah right

14. HÅRFÄRG?
Olika, brunt, svart, blont..allmänt skumt :p

15. ÖGONFÄRG?
Mörkbruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång :)

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Lizzy 22, Sammy 18, A-K 17, Nate 13

18. FAVORITMÅNAD?
Juni-Juli. <3

20. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Ingen kan älska som vi.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag lär de väl vara

22. FAVORITHOBBY?
Hm...Har nog ingen hobby direkt :p
Umgås/Fika med vännerna? ^^

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Bjuder aldrig ut nån, Blir mer utbjuden.

24. FAVORITLÅT(ar)?
Många ju.
Espen Lind, Kurt Nilsen - Never easy
Guano Apes - Open your eyes.
Adam Tensta - My cool
Pakito - Living on video
Jessy - Dancing in the dark
Måste jag fortsätta? Jag kan hålla på hela natten...

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar for real


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda :) Om en, så kyssar isf

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Va?

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Men asså..Huh?

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Fattar ingenting...Vad är det här? :s

32. HUR BOR DU?
Lägenhet med min katt ^^

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Verklighetsbaserade

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Blåå

35. FAVORITSPEL?
Mario ju :D

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Om jag trycker ner näsan så. HAHA

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Uhm..Näe. Kan du?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Jo, det är jag nog

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Beror på...Inte så värst kanske

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ehm...har ju inte svarat på frågorna än, så antagligen ingen :s


41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba, promenad med Jonna, lite träning kanske =)

42. VAD ÄR DIN KÄRASTE ÄGODEL?
omg..Min Dator!
Eller...jag kanske borde svara katten på den (A) ^^

43. VAD ÄR DET ROLIGASTE SOM HÄNT IDAG?
Inget roligt direkt...tror jag...

44. VAD HAR DU FÖR MOBILTELEFON?
En Nokia 6111 och en Nokia 6288

Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2008 22:31

För att folk tjatar på mig, så tänkte jag börja mitt bloggande igen.
Inte varje dag som jag gjorde innan kanske, Men lite då och då :)
I'm way behind.

Nytt år, Nya tag. Är det inte så dom säger.
Att alltid Januari ska vara den tuffaste månaden på året.
Allt är verkligen kaos då.
Men what to do...Det är väl bara att försöka. Kämpa hårt ^^

För att gå tillbaka i tiden lite, till typ förra månaden. :p
Julafton blev nästan perfekt. Jag hade ju ingen julkänsla alls där i slutet, men de löste sig.
Jenny var med mig hos min familj och fira jul. Hon orkade inte åka till sthlm för att sen åka tillbaka nästa dag, så jag bjöd in henne till oss.
Det blev ju party...Såklart. Vi höll ju fan på nästan en hel vecka. Kanske inte så bra egentligen.
Vi satt hos mamma och spelade spel, och drack vin.
Den julaftonen slutade på Harrys. Jenny packad som en gris. omg, hon har nog aldrig vart så full.
Jag slutade hemma hos R...för ovanlighetens skull.
Trevlig jul för övrigt. Orka gå in på detaljer...

Nyår var lite oplanerat. Jenny och jag hade ingen lust alls.
Det hela slutade iaf med att vi satt hemma hos mig med vinet i handen, bror hade fest här.
Gick ner på stan till tolvslaget och kolla fyrverkerierna. Fint värre.
Tillbaka hem till mig sen, och fortsatte partyt.
Emil kom förbi en snabbis också.
Den kvällen slutade också hemma hos R.
Det var mysigt ^^



Och sen då...08 började...med jobb som vanligt.
Det rullar på i sin egen lilla takt. Inte på de viset jag vill, men annars så..
Jag tror jag är rätt allmänt förvirrad... Det löser sig väl också med tiden.
Jag mår nog bra :)

Har vart värsta vårvädret ute nu ju..eller ja, vart annars om inte ute ^^
Man blir glad :)
Solen gör mig glad.
Du gör mig glad :)
Jag är rätt glad.

Annars då?
Inget som är så nytt va?
Tror inte de.
Det som gäller är väl vännerna just nu. Kärlek.
Och Jennys och mitt nya liv ^^. Träning och bara nyttig mat. Ingen läsk.
Ja, vi fuskade med en varsin halv pizza idag, och båda blev spyfärdiga.
Hålla sig till salladen?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards