Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

För det nya året va?

Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2008 22:49

1. VAD HETER DU?
Ella

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Pakito - Living on video

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var ute på en lååång promenad med Jonna, sen satte vi oss hos henne o glodde på en film =)

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Knäckemacka ^^

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Jättemörkt..ser ju inte de heller

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Tobbe

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Det lär väl va ansiktet? Antagligen..

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Haha..Jo ;)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra :) Glad

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Juice 

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Vitt vin ^^

13. FAVORITSPORT?
Haha..yeah right

14. HÅRFÄRG?
Olika, brunt, svart, blont..allmänt skumt :p

15. ÖGONFÄRG?
Mörkbruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång :)

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Lizzy 22, Sammy 18, A-K 17, Nate 13

18. FAVORITMÅNAD?
Juni-Juli. <3

20. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Ingen kan älska som vi.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag lär de väl vara

22. FAVORITHOBBY?
Hm...Har nog ingen hobby direkt :p
Umgås/Fika med vännerna? ^^

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Bjuder aldrig ut nån, Blir mer utbjuden.

24. FAVORITLÅT(ar)?
Många ju.
Espen Lind, Kurt Nilsen - Never easy
Guano Apes - Open your eyes.
Adam Tensta - My cool
Pakito - Living on video
Jessy - Dancing in the dark
Måste jag fortsätta? Jag kan hålla på hela natten...

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar for real


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda :) Om en, så kyssar isf

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Va?

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Men asså..Huh?

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Fattar ingenting...Vad är det här? :s

32. HUR BOR DU?
Lägenhet med min katt ^^

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Verklighetsbaserade

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Blåå

35. FAVORITSPEL?
Mario ju :D

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Om jag trycker ner näsan så. HAHA

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Uhm..Näe. Kan du?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Jo, det är jag nog

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Beror på...Inte så värst kanske

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ehm...har ju inte svarat på frågorna än, så antagligen ingen :s


41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba, promenad med Jonna, lite träning kanske =)

42. VAD ÄR DIN KÄRASTE ÄGODEL?
omg..Min Dator!
Eller...jag kanske borde svara katten på den (A) ^^

43. VAD ÄR DET ROLIGASTE SOM HÄNT IDAG?
Inget roligt direkt...tror jag...

44. VAD HAR DU FÖR MOBILTELEFON?
En Nokia 6111 och en Nokia 6288

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards