Alla inlägg den 4 november 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 november 2009 02:01


Jag vet. Jag är typ sämst på att uppdatera för tillfället
.
Jag har dock en bra anledning. Jag är sjuk.
Denna gången är det dock en Jag-får-skylla-mig-själv-sjukdom.

I lördags när Robin och Jag vandrade hem ifrån krogen så tog jag av mig jackan.
Enligt mig var det asvarmt ute
(Ni vet, höst, nån enstaka plusgrad, och regn på det) så jag knallade hem i bara linnet.

Robin sa givetvis ett par 3 gånger att jag skulle ta på mig jackan, för annars skulle jag ju bli sjuk.
Men neeej, inte skulle väl jag!

Pfft. I söndags när jag vaknade upp hade jag en härlig liten smärta i halsen.
Följt av lite feber och nästäppa. Jag började älska mig själv ännu mer.

Nu åker vi ju på kryssning imorrn
(Ja, klockan är efter 00, så de är onsdag nu) så blir jag inte frisk till dess.....Ja, då finns väl inte så mycket jag kan göra åt saken.
Jag har nämligen levt på varm oboy och vitaminer hela veckan. I've done my thing.

Vi får se vart det slutar. På en båt ska jag i alla fall vara!
 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards