Alla inlägg den 17 november 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 november 2009 20:48


Robin har åkt och jobbat. Jag ska ha en "Ella kväll"!
Jag har satt på brasan på tv'n. Som även spelar julsånger!
I know, I'm such a geek. Fast lite gullig ändå ^^ Höhö

Pyssla är vad jag ska syssla med ikväll! Jag har längtat hela dagen.
Var nere på stan en snabbis idag och svängde in på Panduro. Det bliv liite lite inköp där.
Inte nå extremt, bara sånt jag behövde till ikväll, för att göra ett julkort som ska skickas till mina släktingar i London.
Blev även en julstjärna på fot som ska stå i köket.

Nu är det ta mig fan inte länge kvar tills jag får julpynta!!
2 veckor typ. Jag längtar så jag nästan spricker :D



Min hög med pysselgrejor. Jag har fått ihop endel nu ju :)
    

Av ♥ Estella B ♥ - 17 november 2009 01:06


Ååh, en av de mysigaste filmerna jag sett på länge! Jag blev helt kär.
Synd att jag inte hade sällskap när jag såg den. Det är väl smällar man får ta ibland.
Måste dock visa den för Alla nu! Den var ju helt underbar.
Dessutom baserad på en sann historia. Mucho roligare :)

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards