Alla inlägg den 21 maj 2010

Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2010 15:16

  
Jag hatar att städa. Det är såå fruktansvärt tråkigt att jag hellre vill gå och dö! Typ.
Men jag har lovat. Eller näe vafan. Jag har inte lovat någonting. Jag sa bara att jag skulle göra det. Det finns inget jag bryter emot om jag bara skiter i det.
Kan ju dock vara ganska otrevligt för folk att komma hit och förfesta imorrn om det är katthår överjävlaallt. Men är det mitt problem eller?


Jag har setat sen kl.10 imorse...Eller nej, nu ljög jag.
Jag har setat sedan igår kväll och försökt komma igång. Sen sov jag ju lite emellan. För att vila mig liksom. Det är jobbigt att tänka på städning. Tar på krafterna.
Jag har plockat undan överallt så det är bara dammsugning och torka golv kvar.
Det är ju ta mig fan det jobbigaste! Borde det inte börja med de jobbigaste och sluta med nåt enkelt?!


En smart karl sa en gång "Jag måste inte städa, men jag väljer att ha det rent"
Jävligt korkat. Jag väljer också att ha det rent. Men måste det betyda att jag ska göra skiten själv?

Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2010 11:19


För att muntra upp mig i denna svåra tid, så kom mina leggings som på beställning idag, just för att muntra upp mig. Dom kan tydligen det där med timing.
Tack Bubbleroom, det var jag värd
!

Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2010 11:09

Nej. Jag fick inte det förbannade jobbet i Stadshuset. Så vad fan skulle jag med bra karma till? Nu får ungjävlarna massa pengar av mig och jag får inte ett skit.
Lyckat Ella!
Näe, så hårt tar haf det faktiskt inte. Jag tror Robin tog det hårdare. Men detta betyder att jag kan åka med till Turkiet i höst, och det är ju en bra sak.
Dessutom var det den där jävla meriten jag ville åt mest. Att ha jobbat i Stadshuset är det ju ingen Loser-stämpel på direkt.
Så...Blir det att flytta till London nu istället då?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards