Alla inlägg den 23 maj 2010

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27

                                
Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!
Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i natten. Men det sög så vi gick hem efter 10 minuter typ.

Idag ska jag få min födelsedagspresent av Jonna & Kristian. Lite sent, men alla har haft fullt upp så denna helgen vart den enda lediga.
Vi ska leka modeller för en dag. Det är min present. Jag som äääälskar att stå framför en kamera. Eller inte. Haha
Det blir säkert skitkul och förhoppningsvis fina bilder.

Vi åker och plockar upp Kristian i Kungsan vid 4 och sen drar vi till Västerås.
Trevlig dag!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards