Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 10 oktober 2006 07:50

Jag vill veta vad ni tänker med?GUBBJÄÄÄVLAR!! Och flörta med brudar, som är under 20..seriöst, ni lär ju förhelvette ha barn barn i den åldern..och jag blir så äcklad av bara tanken, för ja har själv vart i den sitsen.. asså äh, de handlar inte bara om mig nu.. Och jag blir så jävla sjuk i huvet på er!!! VA FAAAN..JÄVLA SKIT! Lämna småtjejer ifred. Skaffa en jävla kvinna om ni är så jävla äckligt kåta. Ja är sååå jävla trött på er, o tror de flesta håller med. Var fan är världen på väg?? Ja är såå helvettes arg nu. Ni förstör mitt liv :@ Kan ni inte bara lämna.. :@ Jag vill seriöst döda er som håller på. Inte konstigt kanske att ja blir så arg heller, med tanke på..ah... ÅÅH:@

Av ♥ Estella B ♥ - 10 oktober 2006 02:12

Gick o la mig, men kunna inte sova.. igen. Så ja tog med kisse så gick vi upp..spelat lite theme hospital, o kisse ligger bredvid o sover..så sööt =)Fattar noll av de där spelet, o den där jävla kärringen i hörnet bara skället ut mig hela tiden..bah "En av dina pasienter är på väg mot utgången..varför? Jo för att du är så dålig" man bah..jaha,vafaan..schysst. Bitch. Lär ju inte spela de igen iaf, stackars barn som spelar de, snacka om o få sänkt självförtoende..haha :pJag får fortsätta på mitt mario så ja blir klar me de nån gång :)Har dig i mina tankar hela tiden, dygnet runt...vet snart inte vad ja gör. Är ju så glad att du finns, men vore gladare om du va närmre.Så underbar människa du är. Så snäll.. Blir så glad av dig =) Du är värd allt..Funderar på va ja ska hitt på imorrn...finns inge möe o göra...ledig är ja ju..som att ja inte vart de över en månad..men iaf :pImorrn ska ja bli fin tänkte ja...om ja vaknar..eller om ja ens går o sover.Hatar o va ful..Lär välla bli soffan igen. Undra varför ja sover här ute..Datanördsvarning snart..uscha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards