Alla inlägg den 15 november 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 15 november 2006 01:08

Jag tror inte jag har insett än..att jag faktist ska växa upp. Eller att jag är vuxen, att jag faktist ska ha ett jobb o att livet inte är ett jävla nöjesfält längre. Det är svårare än jag någonsin trodde de skulle vara.Att man faktist vaknar en dag och ska ut i "den verkliga världen" och det "riktiga livet".Iof så skulle de ha hänt för länge sen..men jag fattar fortfarande inte, att faktist, faktist... så är de inte som förr längre.Jag trodde de skulle va såå skönt o få slippa skolan, men ärligt talat så längtar jag tillbaka. Det var ju ändå en trygghet..Skolan var alltid dit man skulle gå.Men nu..vart ska man vända sig. Känns som inte jag är mogen för någonting, känns inte som ja har växt upp.. o inte heller att jag kommer eller vill göra de. Inte nu, inte redan.Man ska planera sitt liv. Börja ta tag i saker o tänka ut.. vad man vill ha ut av hela allt. Det gick fort. För fort.Men jag är en vuxen människa...Faan va ruttet.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards