Alla inlägg den 22 november 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 22 november 2006 01:56

Så trött på alla jävla självmords dikter o folk som tror att kärlek är något ont. Så jag säger så här:Fuck that...Och gör mitt eget.Livet är en gåva. Tänk om du inte hade hunnit först i det stora loppet, eller tänk om du skulle blivit missfall. Då hade du inte funnits och kunna uppleva allt det här. Visst, mycke skit finns..men du lever eller hur. Så varför ta den snabbaste o kortaste utvägen? Och visst saker kan va svåra att klara. Men en dag kommer du på lösningen på allt. Kärlek är inte alltid skit, det är bara att du inte hittat den som passar dig. För det borde man inte utesluta kärleken. Han kommer. Man ska leva, så som det passar en själv. Och inte leva upp till andras förväntningar om det inte är så du vill ha det. När vissa dagar bara känns skit och du inte vill gå upp ur sängen, vänta på den dagen då du orkar kliva upp då. Bara för att en kille sviker, börja inte skära sönder dina armar för det. Är han verkligen värd de? Jag skulle inte tro de. För den som är värd dig, skulle inte vilja se dig ta livet av dig. Han vill ha dig kvar.Jag är glad att jag lever, för jag skulle lika gärna kunna vart död. Och so what om jag inte fick den killen jag tyckte mest om..det kommer ju nya.Ni får ursäkta, men vissa är bara så patetiska ibland så jag vill bara klappa till er. När ni pratar om hur ni vill ta erat liv för en kille. Vad menar ni? Är de för att han ska märka att du finns? För tar du ditt liv så finns du ju inte längre. Och då får du heller aldrig chansen på någon annan. Och när ja ändå trycker ner folk..så har ja en till fråga. Vad i helvette är de med er brudar med barn och lunarstorm? Ni har en unge, och ni lägger upp bilder på ultraljud o era magar hur dom växer..VARFÖR?? Är inte de lite privat? Eller är de för att bevisa något? Att faktist ni också kan få ungar? Jag blir helt seriöst så jävla arg. Ja kan inte sitta still när jag ser de. Ni lägger ut bilder o fixar era profiler. Ta hand om ungen istället för o sitta och fixa sånt där skit. Den meningen jag älskar o som passar in här: "Folk som lägger ner mer tid på sin hemsida än sin insida". Fast nu var de inte riktigt er insida ja klaga på. Men det förstås..hjärtat sitter på insidan.Vad vill ni bevisa? Nån som kan hjälpa mig på denna? Ibland tröttnar man så hårt.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards