Alla inlägg den 17 november 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 17 november 2006 02:12

There is no such place as heaven, if you can not smile.And there is no such thing as wonders, if you can not laughe.Om jag ger dig ett minne..Kommer du alltid minnas mig då? I Love the way you make me happy, and the ways you show you care.Du är den jag tänker på varje sekund, och det är såna tillfällen man nästan önskar att det skulle finnas en gud.. Som kan göra det man önskar och drömmer om, till verklighet.Att få ha dig bredvid mig skulle betyda så mycket för mig.Jag vill se dig le. Jag vill se dina ögon..hur du skulle se på mig.Det ända jag tänker på innan jag går o lägger mig..På hur jag saknar något jag aldrig har haft..Du är han

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards