Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 oktober 2009 23:28


(En bild på mig tagen i fredags av en nervös och extas Ronja ^^)

Jobbat hela helgen. Jag har vart helt död idag. Även om det inte låter så extremt slitsamt att stå bakom en bar och ta beställningar, så blir det jobbigt när man måste stå och gå konstant i 4-5 timmar/kväll.
Mitt liv är hårt. xD

Igår hade vi en kändis på jobbet. Det ni ;)
Han är dock mest känd i Gambia.
Han var med i en av Gambias största reggaegrupper.
"Ranking Fire" kallar han sig, om nån hört talas om han?
Grymt kul att se han uppträda iaf. En av fördelarna med att jobba som bartender!

Mer än så har jag icke gjort i helgen faktiskt. Så jag har inget mer att tillägga för tillfället.
 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards