Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 oktober 2009 03:06


Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
.
 

Av ♥ Estella B ♥ - 20 oktober 2009 00:45


Mm. Färgerna är jättefina. Men inte fan hjälper det mig.


Börjar känna mig riktigt deppig nu när hösten är här på riktigt.
Allt blir så sjukt tråkigt.
Det är kallt och mörkt och ingenting känns roligt längre.


Jag vet, det där med höstmys.
Tända ljus, krypa upp i soffan med en kopp varm oboy och en bra film.
Men det känns inte alls lockande. Dessutom har jag ingen oboy.


Jag får panik av att lyssna på musik. För att allt nytt påminner om sommaren.
Alla jävla minnen kommer fram, och dom minnena är för jävla underbara.
Den här sommaren har vart så fruktansvärt perfekt.
Höstdepressionen kommer slå ännu hårdare då.
Alltså blir det värre.


Jag vill leva i ett land där det är sommar året om.
Kan någon flytta mig dit?
 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards