Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 oktober 2009 17:44


Hade de underbart trevligt på middagen med mor och svärmor igår.

Tacopajen blev perfekt. Nästan godare än den förra jag gjorde till och med ^^
Vin, ost & kex blev det ju också såklart.
Lite trist att Pica var tvungen att åka o jobba vid kl.20, men vi klarade oss ändå :p



Mamma åkte hem med bussen runt kl.22, och samtidigt dök Adam och Marlon upp här.
Det blev några öl och sen drog Adam och marlon iväg, och jag och Robin tog taxi till Dennys.
Mötte upp min syster där och tog en öl med henne, och efter det tog vi taxi ner till Bishops Arms där vi mötte upp Adam och Marlon igen.

Blev kvar på bishops till stägning, gick till Jalla Jalla och köpte mat, och sen lallade vi hemåt.
Hände inte mycket här hemma, det blev sängen nästan direkt.




   

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards