Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

WHAT I'M GOING THROUGH IS HURTFUL.

Av ♥ Estella B ♥ - 20 oktober 2009 00:45


Mm. Färgerna är jättefina. Men inte fan hjälper det mig.


Börjar känna mig riktigt deppig nu när hösten är här på riktigt.
Allt blir så sjukt tråkigt.
Det är kallt och mörkt och ingenting känns roligt längre.


Jag vet, det där med höstmys.
Tända ljus, krypa upp i soffan med en kopp varm oboy och en bra film.
Men det känns inte alls lockande. Dessutom har jag ingen oboy.


Jag får panik av att lyssna på musik. För att allt nytt påminner om sommaren.
Alla jävla minnen kommer fram, och dom minnena är för jävla underbara.
Den här sommaren har vart så fruktansvärt perfekt.
Höstdepressionen kommer slå ännu hårdare då.
Alltså blir det värre.


Jag vill leva i ett land där det är sommar året om.
Kan någon flytta mig dit?
 

 
 
Linda

Linda

20 oktober 2009 12:21

Vilken fin höstbild (även om ingen av oss gillar den här årstiden, så var bliden fin tycker jag).

Haha eller hur :D Varje fredag klockan sju, så jävla grymt :) ALLA tittade ju på det, barnprogrammen var faaaan så mycket bättre på den tiden också tycker jag! Nää, det är verkligen inte samma sak idag. Jag menar, vart tog alla BRA barnprogram vägen?? Varför leker inte barn på samma sätt idag? De är stressade idag, fy faaan jag skulle inte vilja vara bran idag faktiskt.
Jo, de är goa, ibland tycker jag. Men de är bra när man ska jobba..

Hahaha näää, det där känner jag igen. Det är jävligt svårt att stå emot ibland faktiskt.
Ja, det är smällar man får ta och då får du skylla dig själv lite ja.

Jaaa, alla dessa underbara uteserveringar :) När jag var hemma i Göteborg i somras var det så jävla underbart va :) Med alla dessa uteserveringar, alla tkul folk som var ute och alla het killar, hihi! Det är fan inte roligt att sommaren är slut :( DEPRIMERANDE som du skriver!
Det är så, alla är gladare på sommaren, inte så konstigt heller. Vi vill njuta av DE FÅ månaderna det är varmt i det här jävla landet.

Nja, ibland känner jag mig gammal. Men man blir inte äldre än vad man gör sig, var det en som sa.. Sant vill jag påstå

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards