Alla inlägg under oktober 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 8 oktober 2006 05:13

Chefen ringde mellan tio o kvart över åtta ikväll, fråga om ja låg o sov. Ja sa nej o så fråga han varför ja inte va på jobbet. Så ja sa "men du skulle ju ringa om ja skulle jobba" o han svara "jaha,men de visste ja inte" så sa ja att "du sa ju de när vi mötte dig i onsdags natt" o han sa att han inte kom ihåg de för han va lika full..hmm. Fick iaf ta på mig kläder fort som fan, plus att mina jobbar kläder va blöta eftersom ja tvättade idag, o dom hade ju inte torkat..kleta på lite smink i fejjan fort som fan o sen va de bara o springa..eller, ah.. ja gick så fort ja kunna ;) Kom dit o såg ut som faan vet vad, ful va ja iaf. Storstädata diskat o tvättat, o inte hunnit duscha efter de..ni kan ju bara tänka er hur fräsch ja ser ut. Men ändå så va de 2 stycken som stötte på mig, den ena var en tjej så de va ju inte mycke o skryta om. Hennes kommentar till mig va iaf "Faaan va snygg du är, hur kan du jobba här? du är ju en riktig 10 poängare" jo, man kan ju undra va hon ser med. Och iof så är den andra inte mycke o skryta om heller. De va en liten fjortis..kan väl chansa på att han va runt 15-16. Men han måste ja iaf ge lite creed till. han kom fram till mig o fråga när ja sluta..så ja svara efter 4. Han sa att han skulle vänta till då. Tur nog så gjorde han de inte, han drog strax innan 3. Men kan inte sluta tänka på...va faaan han ville? va trodde han att han skulle få göra efter ja slutat? följa med mig hem? Den fule faan skulle inte ens få komma i närheten av min lägenhet. ursäka mig men, han va verkligen ful..så hemskt ful, därför ja gav han creed..för att han ens våga prata med mig. Men så egentligen, så har ja inget o skryta om, för den ena va råful o den andra va brud...så skit i va ja har sagt..Efter krog stägning så käka vi hamburgetallrik o efter restauran stägning satt vi kvar o tog några öl o cider o bara snacka skit...om ............. just de, mycke trevligt var de :p Bara att ja är liiiite rädd för min lilla chef, men klara iaf för första gången o sitta kvar med han ensam, o de är ju inte så konstigt att ja är rädd med tanke på vad han sagt till mig..Däremot måste ja dela ut lite hat. Till några o ja hoppas ni tar åt er, för ja tänker inte nämna namn, men ni vet säkert vad ni gjort.. arg är ja o förvänta er inte att få umgås med mig längre,kanske när ja vill utnyttja er.. O det kan ni vänta er...för den dagen kommer. Är så jävla less på er nu så ja kan spy på er. Vänner up my ass. Ni kan ju typ fuck off and die.Lider fortfarande av att ja hann åka innan Daniel kom hem, behövde ju prata me han, men...kan ju inte göra något åt saken....Måste man jobba så måste man ;pUndrar bara om du kommer idag, inte för ja tror de.. men hoppas med hela min själ iaf, att du kommer... Men de räcker ju inte. Sover på soffan inatt o sätter klockan på 11, öppna ögonen o se om du är inne. Får ju iaf ca. 5 timmars sömn, Klagar inte. Livet är hårt ibland..så är de bara.. men glad är ja..han som gör mig glad ju. Kan inte tacka nog för att du finnns.Over and Out...sova nu en sväng

Av ♥ Estella B ♥ - 5 oktober 2006 10:36

Jag vakna imorse av att lisa prata i telefon.. o ja trodde hon prata med nån som ville sälja ridbyxor åt henne,ja fattar inte hur ja fick för mig de..för så va de inte, de va nån annan..haha :p Sen skulle ja öppna ögonen men dom hade klistrats ihop o när ja sen fick upp dom så skulle ja gå o hämta dricka i köket..Den drickan smaka sprit..Lisa tyckte ja va paranoid för ja trodde nån hade snott mina glas(vem går o snor glas?) men så va de inte heller, för alla glas fanns. Undra va ja får allt ifrån. Tequila o minttu är inge bra har ja kommit fram till..däremot satt ölen perfekto ;)Kvällen va skitkul..eller vi var väl dom ända som hade kul. Ingen dansa så de va ju vi tvugna o göra..På scenen såklart..o sen min strippstång,den har väntat på mig länge. Va fan nästan inga folk på lotus/mulligan..undra varför :/ dom som va där lär ha haft kul åt oss iaf. Och sen den där fula jäveln som försökte dansa med mig..va tänkte du med? Gör aldrig om de..eller jo de kan du, men inte mot mig..Lalala...Ramla gjorde ja oxå på vägen hem, för de brukar ja ju aldrig..haha..åh jo, kvällen skulle inte bli den samma om inte ella ramlar. Ramla på stenar denna gång o gjorde illa höften *asg* ja kom fan inte upp sen.Låg där på stenarna o kräla..så kom polisen å :p Kul när ja ramlar.. Ramlat in i ett hus en gång *asg* jo ja lyckas med allt.. sår i pannan fick ja då,o de va innan krogen också..så ja fick gå där med sår..o självklart så va vi med på vimmel den gången å. Sen har ja snurrat så ja ramla ner i marken..skrapa upp ryggen..*asg* ja är ju för jävla underbar!1Jag laga fan köttfärssås när vi kom hem å..fy faan va ja är duktig..de va den godaste köttfärssåsen ja har ätit. En dålig sak är att om jag lagar mat på fyllan så är mitt kök typ matigt dan efter, för de som ska va i stekpannan... är ju inte så mycke kvar där i.. men ja lyckades o inte stöka ner så mycke igår..så jävla bra.. o ja tappa inga glas eller tallrikar i golvet heller, vilket som annars händer typ...alltid..Men nej..igår va ja perfekt.MohahaJag ringde mamma imorse å..Hon skratta åt mig.. ah..jo, ja kan va kul iblandPeace Yo ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 4 oktober 2006 12:50

Vi ska faktist ut idag mitt lilla face och jag. Alla dubbelhakorna, näsan o kinderna. Munnen här och håret där, ögon o öron ja. Vi ska faktist ut idag mitt lilla face och jag*asg*Har inte festat på såå länge..Äntligen får ja mitt party. Förfest här..Alla är välkomna ;)Annars ses vi på dansgolvet, uppe på högtalarna.. där röjer vi..TEQUILA RACE MED BABE Lotus Lounge ikväll - Be there, We will

Av ♥ Estella B ♥ - 3 oktober 2006 00:41

Sånt Du Kan Säga När En telefonförsäljare Ringer Hem till Dig1:Om dom börjar med att säga "Hur mår du idag?" svara, "Varför vill du veta det?" Eller så kan du säga "Vad glad jag är att du frågade, därför att ingen verkar bry sig nuförtiden och jag har så många problem, min ischias blir bara värre, mina ögonfransar trillar av, min hund dog precis...." När de försöker sälja igen så fortsätt bara att prata om dina problem. 2:Försäljaren: (Presenterar sej)Du: -Vänta lite, jag ska bara byta telefon...*Klick*Om de ringer upp igen, bara upprepa... 3:Gör några glädjetjut och låt glad och överraskad. "Hanna!! Är det verkligen du? Kära nån! Hanna, hur har du det?" Förhoppningsvis så får Hanna ett par sekunders huvudbry medan hon försöker komma på vem i hela friden du är och hur ni känner varandra 4:Säg att du jobbar för samma företag. Exempel:Telefonförsäljare: Hej, det är Nisse från Bonniers.Du: Bonniers!! Oj, dom jobbar jag också för! Var ringer du ifrån?Telefonförsäljare: Öhhh.. Uppsala.Du: Häftigt, så det sitter ett gäng där. Hur är affärerna/vädret? Synd att företaget har en policy som hindrar att vi säljer till anställda. Äsch, Vi hörs! 5:Svara telefonen. Så fort du inser att det är en telefonförsäljare lägg luren ifrån dig och skrik "Ahhhh.... Hjälp!" Lägg sedan på. 6:Säg till telefonförsäljaren: "Tyvärr, jag kan inte prata just nu, men kan inte jag få ditt hemnummer så kan jag ringa när jag har bättre tid." När dom lite besvärat svarar att de inte kan ge ut sitt hemnummer säg, "Jag förstår, du vill inte att främlingar ringer hem till dig! Nu vet du hur jag känner det."Klockrent!

Av ♥ Estella B ♥ - 2 oktober 2006 15:24

En dag måste jag lära mig förstå att allting inte går som jag vill eller blir som jag planerat.Som Kärlek. Det går aldrig som jag vill. Och det är fan alltid mitt eget fel. Typ att jag är för "på". Men jag vill ju bara visa att ja tycker om han,jag vill ju inte förstöra allt..men de blir så ändå.Som den här killen..jag tycker om han så mycke. Han är så speciell, men det känns inte som att han förstår de själv. Hur ska jag kunna visa att han är så perfekt? För det är han, för mig i alla fall. Hoppas han förstår det en dag. Känns som att han tänker att jag tycker om han lite för mycket. Är det mitt fel? Han är ju så snäll mot mig. Varför kan allt inte bara vara lätt. Utan krig o människor som svälter o tar självmord o allt annat. Vore allting FÖR lätt då? Om alla vore perfekta o allt skulle vara perfekt..Hur skulle världen se ut då? Skulle de va lättare eller svårare att leva?Jag vill ha dig här, där jag är.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 oktober 2006 17:23

och sen då: -Vi kunde inte lösa Palme mordet, så varför hoppas vi fortfarande kunna ta reda på vad som dödade dinosaurierna? "Kalla in de där reptilerna för förhör, Bill. Jag vill snacka med salamandern där borta.. Jag tror han vet något"

:(

Av ♥ Estella B ♥ - 1 oktober 2006 14:47

Alla lämna mig. Till och med Danne. O de va ju mest knäckande. Han va ju så bra, eller är väl fortfarande..utom att ja inte "har" han kvar. Lisa är ju kvar. Men inte dom andra. Undrar mest va ja gjorde för fel mot han. Eller vad som hände. Tråkigt är de iaf. Men Danne.. :(

Fin

Av ♥ Estella B ♥ - 1 oktober 2006 01:02

-Du ska lära på din färd,att vår gåtfulla värld är mycket stor. Den är svår att helt förstå, inget brukar nånsin gå..så som vi tror. Men vi följer din väg, ger dig stöd för varje steg om än allting känns hopplöst min vän. Vi står stolta och ser hur du lär dig mer och mer. Vi är mer än du tror, vi är en.~Alla vet hur jag ska va, men jag vill bara va jag. Just den jag är. Får jag bli sån som jag vill eller är min vilja till,mest till besvär?-Våra förfäderar rår och dom följer vart vi går. Dom följer din väg lilla vän. Genom gråt, genom skratt, dom går med oss dag och natt. Vi är mer än du ser, vi är en.Vi är en, hör ihop som två träd med samma rot. Och jag är föralltid din vän. När jag kan ger jag svar och den kraft vår kärlek har, den ger mer än du ser. Vi är en

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards