Alla inlägg under oktober 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 19 oktober 2009 18:29


(Body Butter från The bodyshop. Riktigt bra för torr hud och den doftar i timmar.
Helt perfekt alltså! En burk kostar ca.165 kr
.)


Vaknade extremt tidigt imorse. I alla fall tidigt för att vara jag.
Klockan 8.30 vaknade jag utan att kunna somna om.
Skulle möta mamma på stan vid kl.12, men ringde henne och bytte tid eftersom jag ändå var uppe.


Vi gick först och bytte ut mammas bankdosa, och efter det gick vi och lunchade på Parmasoni.
Blev en liten shopping runda efter det. För mammas del ^^


Men jag fick en present!
Mitt ääälskade Body Butter från The body shop.
Luktar rena himmelriket. Ett himmelrike gjort av jordgubbar. I love it!
Min mamma är bäst i världen :D
 

Av ♥ Estella B ♥ - 19 oktober 2009 01:31

You make me breath
You make me feel
You make me high

I'm always on your side, I'm always on your side
 

Av ♥ Estella B ♥ - 17 oktober 2009 19:49


(Bjuder på en ful, men ganska jävla grym bild på mig, tagen av en Ronja tidigare ikväll.)


Blev inte en så lugn kväll som jag hoppades på igår. Och inte blidde vi ensamma Jag & Jonna heller.
Robin och Saife kom in en sväng och ölade med oss. Sen drog Saife och då kom E och Marlon ner till oss.


Robin, E och Marlon drog iväg på nån fest i Nyfors, och Jag & Jonna satt kvar hemma.
Jonna drog hem vid 23.30, och jag blev rastlös.
Jag och Robin bestämde oss för att gå ut o ta en öl.
Mötte honom på stan och sen blev det Bishops och 2 öl där.


Hämtade mat på Kebabhuset och sen tog vi en taxi hem, onödigt värre.
Käkade och sen blidde de sängen.


Ikväll har Jag, Ronja och Ronjas systerdotter på 6 år haft sminkparty :p
Den lilla tösen satt och sminka sig i nästan 2 timmar, haha. Hon hade hur kul som helst.
Vissa är lättroade ^^


Blir jobba ikväll. Det är ju lördag.
Får skjuts av Nulle, så jag ska strax åka :)
Hörs imorrn!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 16 oktober 2009 17:11


God eftermiddag underbara fredag! Jag har längtat i en vecka ^^


Ikväll är det fredagsmys. Som vanligt med andra ord.
Jag har däremot bytt ut mitt vanliga sällskap bestående av min sambo, mot en kväll med min bästaste vän.
Ja, Jonna alltså.


Vi har planerat en myskväll med lite vin, cider & idol. Inte fel alls.
Blir en lugn kväll alltså. Både jag och Jonna jobbar imorrn.
Vi lär ju ha en hel del att prata om med tanke på att vi inte setts sen....Jag minns inte ens senast.
Ganska dåligt eftersom att vi ändå bor grannar.
Skärpning!
 

Av ♥ Estella B ♥ - 15 oktober 2009 19:30

Pillade ihop ett kort till Robins mammas arbetskamrat idag :)
Hon tänkte köpa ett, men jag sa att jag ville göra ett istället.
Det är ju ingen som fyller år nu för tiden, så jag får ju aldrig göra kort längre.
Eller så är det för att jag redan gjort klart alla korten till alla som fyller det här året.


Resultatet:




 

Av ♥ Estella B ♥ - 15 oktober 2009 02:40

Jag har inte en själsfrände. Det är väl så det kallas?
Som i vän. Som i vän finns det ingen där som bor här. Som är här jämt.
I kärlek är det väl Robin som ska vara min självsfrände?
Vi är ju lika. Till saker. Saker man gör och så. Men inte till beteende.
Då är vi helt tvärt emot varann. Som plus och minus.



Jonna är min bästa vän. Den personen jag delar allt med.
Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne.
Precis som bästa vänner ska ha det.
Hon och jag är inte lika någonstans. Inte en millimeter lika är vi.
Kanske därför vi går bra ihop?
Sedan 6'an, sommarlovet till 7'an. Tror de var då vi började umgås.
Snart 10 år.


 


Min själsfrände. Den jag hade åtminstonde. Lisa. Hon har flyttat för länge sen.
Synd att det hände precis när man gick från tonåring till vuxen.
Hon och jag delade allt. Vi var allt. Vi var tillsammans jämt.
Hon bodde till och med hos mig ett tag.
Vi kanske var för lika. Vi bråkade ganska ofta, men inte mer än vi hade kul.


 


Sensommaren/hösten 2006 flyttade hon in hos mig.
Jag bodde i en tvåa, så vi delade sovrum.
Vi hade våra datorer på vardagsrumsbordet och satt framför dom så fort vi var hemma.
Just den tiden var det enda vi åt, jordgubbsfil och crunchymussli (eller vad fan de nu heter)
Min låt just då var "Vilsna själar-Till minne av Fredrik"
Den gick på repeat dag in och dag ut.
Idag kan jag inte lyssna på den. För mycket minnen.


 

Jag vill ha tillbaka min själsfrände.
Det var väl lite dit jag ville komma.
Jag vill ha den den där personen som är precis som jag själv.
En sån kan man inte hitta igen.
Jag menar vänskap nu. Kärleken har jag ju redan.

Jag saknar dig, Lisa! <3
 



Av ♥ Estella B ♥ - 15 oktober 2009 01:51


Jag har inte så mycket att säga. Därför har jag hållt käften i några dagar nu.
Man kan ju inte blogga ner hur onödiga saker som helst liksom.


Robin jobbar natt. Han jobbade natt igår med.
Det är tråkigt att sova ensam när man inte är van.
Jag saknar honom som fan.
Så är det alltid om han jobbar mer än 1 dag i rad.
Eller....1 dag i rad kan man väl inte jobba?
Näe...äh, ni får förstå vad jag menar ^^

Jag sitter och funderar.
Finns verkligen inget vettigt att säga.
Jag tror jag avslutar här. Jag bjöd ju på en fin bild i alla fall!
Plus ett ganska tråkigt inlägg.
Det ni ;)
 

Av ♥ Estella B ♥ - 14 oktober 2009 01:21


För att det är Oktober.
 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards