Alla inlägg den 24 september 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 24 september 2006 20:33

Han som är underbarast.Han som lyssnar på mig.Han som hjälper mig.Han som får mig att skratta o le.Han som får mig att må bra.Han som är så söt.Han som är så snäll.Han som gör mig glad.Han jag alltid sitter o väntar på.Han som är för bra för o va sann.Den killen har jag hittat

Av ♥ Estella B ♥ - 24 september 2006 17:28

Universum är oändligt stort, med många stjärnor och planeter.Vår jord är skiftande och rikmed många människorOch bland dess tusentals städeroch miljoner hem och miljarder människorär var och en av oss bara enen liten människa i en världav miljoner andra människor,i ett universum av biljoner andra världar.Ibland när vi tänker på det, känner vi oss mycket små.Vi känner oss ensamma och vilsna som om ingentingvi gör egentligen betyder något.Varje människa vill var oumbärlig för någon.Varje människa vill att man kommer ihåg henne eller honom.Varje människa vill vara duktig och betydelsefullinom sitt område.Man kan vara duktig och betydelsefullpå många olika sätt här i världen.Man kan bli läkare och bota sjuka.Man kan bli bonde och odla jorden.Man kan bli lärare och dela med sig av kunskapen.Man kan bli fåraherdeeller flygareeller bagareeller snickareMen vad man än blir så är det en saksom är viktigare än allt annat.Håller du av någon.....och håller någon av dig?För hjärtat är en värld alldelesför sig självoch i den världenär du mycket betydelsefull!Och det är det enda som betyder något..

Av ♥ Estella B ♥ - 24 september 2006 17:21

Det som är mest orättvist med livet är sättet det avslutas på.Jag menar, livet kan vara ett rent helvete.Det tar upp det mesta av ens tid och vad får man ut av det? Jo, Döden...Vad är det? En bonus? Nej!Livet borde levas baklänges.Först borde man dö och få det avklarat.Sedan kan man leva på ett ålderdomshem tills man kastas ut därifrån för att man är för ung.Man får en guldklocka och börjar jobba.Man jobbar 40 år tills man börjar plugga.Man dricker sprit och sätter på brudar och förbereder sig på högstadiet.Man går mellan- och lågstadiet, blir ett barn, man leker, har inget ansvar, blir en baby, kryper in i mammas mage, flyter runt i 9 månader och slutar som en orgasm..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards