Alla inlägg den 25 september 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2006 20:25

Jag satt o fundera på varför man ska ha pojkvän..asså, varför man ska vara 2. För de är ju de ALLA vill. Ha någon annan. Utom vänner då asså. Men just en pojkvän..eller ah flickvän för dom som vill de. Och då sa lisa att:Man har ju 2 av allt annat. Har aldrig själv tänkt på de förut. Men..2 armar,2 ben,2 ögon,2öron,2 händer..allt egentligen.Coolt..Så man ska alltså vara 2. Meningen med livet..-hitta din livspartner,din själsfrände. För det finns väl en för alla? Hoppas på de i alla fall. Men dom som aldrig hittar nån då? Tänk om jag blir en sån. Som aldrig hittar det ja letar efter.Som "är du säker på att du saknar det du söker?" Jo..faktist är jag säker på de. Jag saknar pojke..Men..hittat den? Möjligtvis. =)

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2006 17:05

Idag är det en riktig höstdag. En sån dag då dom där jävla dagisfröknarna tvingar ut barnen i skogen. Va fan ska dom göra där ute? Kolla på bajs och löv?-Nämen..Titta här kurt..här har ett rådjur bajsat.. ÅÅÅH kolla på de här lövet då..sånt har du väl aldrig sett förut? Kom du oxå Arne o kolla ..Mycke spännande.....eller inteHur många småbarn vet va rådjur är? Vet dom ens va bajs är?Knappst..Mina dagisfröknar tvinga ut mig i skogen.... Jag hatar skogen..fortfarande... deras fel.. Mohaha

jao

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2006 17:03

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu.Att du är viktig för din egen skull.För ingen annan är som du.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards