Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 augusti 2008 15:31

Mm, jag vet att jag halkat efter lite väl mycket i mitt bloggande nu, och därför har jag också tappat jävligt många besökare.(Det var ju väldigt dumt av mig måste jag säga.)
Jag har verkligen inte haft nån lust att blogga, det kan bero på att jag festat mest varannan dag i typ 2 veckors tid, och sen legat bakis varannan dag, och då inte haft nån lust med bloggen.
Det blir väl ändring på det efter sommaren kanske ^^

Nu kan jag inte heller uppdatera om allt jag gjort, för ärligt talat har jag inte allt för mycket minne av det (eller så orkar jag bara inte tänka tillbaka 2 veckor i tiden ^^)

Anyway, nu är det ju en ny månad iaf, så då kanske jag kan börja om lite igen.
Att Juli månad knappt har några inlägg, det får jag väl leva med helt enkelt.
Skärpning nu Ella!!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards