Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2008 23:16

Jag måste ju också passa på att skryta lite nu, det har jag ju inte gjort på länge ^^

Idag har jag nämligen vart sjukt duktig och klarat av hela spelet "Yoshi's Island"
Okej att det kanske inte var det svåraste jag gjort i mitt liv, men det har ju ändå tagit nån månad sådär lagom och bra ^^

Nu när jag klarat av det spelet, plus Super Mario World, vad ska då min tid gå åt till?
Detta menas alltså med att jag måste hitta ett nytt spel som jag kan fastna i. Nån som har ett förslag?
Jag är ju inte den som håller på med CS eller WoW eller vad fan det nu är alla andra sysslar med.
Jag kör på dom där lite roligare spelen jag ^^

Mario is the shit!

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2008 23:02

Denna trevliga söndan har inte gått åt till allt för mycket.
Vi (jag och Robin för dom som inte fattat de än) började dagen med att åka och handla lite saker till middagen och frukosten, och efter det har det vart helt dött. Det är väl det söndagar är till för? Att man ska få känna sig lite värdelös och bara leka soffpotatis ^^

På tv4+ har de var Heroes maraton idag, vilket jag ju absolut inte har missat. Från kl.13.50 - 23.00 har det hållt på (kan man följa hela det så har man ju knappast mycket till liv xD  Kul var det iaf ^^)

Även fast jag redan sett första säsongen av det, så tar de väl ingen skada om man ser den en gång till? Det är ju så sjukt jävla bra.
Börjar nästan fundera på om det ändå är bättre än Prison Break. (även om PB inte är så bra längre, eftersom dom ska dra ut så jävla mycket på skiten, och det aldrig kommer att få ett slut. Det värsta är att det håller på att sluta som serien 24, som jag trodde skulle hålla på i 24 timmar/delar, men som har hållt på i typ 10 år nu, då är det illa)

Robin har vart gullig och "köpt" säsong 2 av Heroes på nätet  idag, och bränt ut den på dvd. Så vi vet ju alla var resten av denna natten kommer att sluta ^^

Anyway..
Det är väl så min söndag sett ut ungefär.
Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2008 00:57

Robin och Jag har spenderat en pytteliten tid tillsammans framför tv'n ikväll.
Vi har kollat på "Sister Act" med Whoopi Goldberg.
Dom filmerna är ju lika bra varje gång, och jag ryser alltid när dom sjunger, dom gör det ju så jävla bra! ^^
Man kan ju aldrig tröttna på att se dom filmerna iaf. Underbart.

Vad jag borde göra nu är att vattna blommorna (Ja, klockan är mitt i natten, men det är väl sånt man får passa på att göra när man inte är trött, och det inte finns nåt bra på tv? ^^)
Vet bara inte om jag ska orka springa fram och tillbaka och fylla på vattenkannan. Det är faktiskt jobbigt att ha mycket blommor ibland ^^

Annars borde man kanske nanna kudde nu?
Robin har kommit fram till den briljanta idén att vi ska storstäda imorrn. Vi får väl se hur långt vi kommer med den saken. Förhoppningsvis förträngs den fina idén när han sover ^^
Nej, för en kreativ dag för lilla Mig räcker nog precis lagom till julpyntet ska upp ^^. Idag har jag gjort mitt iaf.

Sov gott sötnosar ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards