Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 25 augusti 2008 21:48

Hellu people.

Idag har min (världens bästa) pojke gjort en header till mig. Jag berättade precis hur Jag ville ha den, och han fixade den.
Så nu säger jag tack och hej till Bloggagratis!

Låt mig nu få presentera er för *trumvirvel*
MIN NYA BLOGG


HTTP://ESTELLAB.BLOGG.SE


Du kind of måste kika in, den är så sjukt fin :D
Creds till lilla Robin som setat med den exakt hela dagen ^^

(eftersom att bloggagratis inte erbjuder att man kan fixa en egen header, så ville jag byta till en blogg som kunde. Jag som älskade min blogg utan reklam :(
Well...ibland får man offra sig helt enkelt ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 25 augusti 2008 00:56

Nu har Jag och Robin (kanske mest Robin) pysslat med bloggen hela dagen.
Dags för ett break nu kanske?

Snart sängen och imorrn är det ABF som gäller. Sånt man inte direkt ser fram emot.
Efter det blir det lite ärenden på stan och kanske lite roliga inköp för att få upp humöret en extra bit ^^
We'll see

Godnatt Folket

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards