Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 augusti 2008 21:12

Nu har jag kollat klart på hela säsong 2 av Heroes.
It's so sad.
Vad ska jag roa mig med nu liksom?
Och måste jag vänta ett helt år till för att få se säsong 3?
Det är ju så jävla spännande. Hur har dom tänkt att jag ska lyckas vänta så länge?

Jag får väl börja om att kolla på säsong 2 på tv sen när det börjar då.
Det är väl det enda rätta ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 28 augusti 2008 21:11


Vaknade rätt sent idag. Runt kl.12 tror jag det var.
Illa faktiskt, då har man ju missat halva dagen.

Robin och jag åkte och handlade allt vi behöver till Kräftskivan som vi ska ha imorrn.
Lite kräftor, kött och andra småsaker som kan vara kul att ha ^^
Mycker mer av dagen än så har det inte blivit.

Jag skulle ätit middag med Jonna idag egentligen, men det hann jag inte riktigt, så jag åkte bara med henne och handlade en snabbis, och sen åkte jag hem och lagade middag till mig och Robin istället.

Nu sitter jag och väntar på att mitt ex mamma ska ringa.
Jag ska vara kattvakt åt dom i helgen, så hon kommer och hämtar mig om en stund, så ska vi åka hem till dom så dom kan lära om mig hur alla apparater och sånt där funkar ^^
Det är ju ändå nästan ett helt år sen jag var där sist, så jag har ju glömt hur man sätter på deras tv, och såna där andra viktiga saker som kan va bra att veta ^^

Så i helgen ska jag alltså bo i deras hus.
Helt underbart med tanke på hur mycket jag älskar deras hus.

Det kommer bli toppen =)
Synd att det bara är över helgen och inte under en hel vecka som det brukar vara annars ^^
Aja, allt kan man ju tydligen inte få :p

Av ♥ Estella B ♥ - 28 augusti 2008 21:08

Stockholm
-En underbar dag.


Kom till Sthlm vid kl.14 igår.
Gick först upp till Gamla stan' och kikade runt lite, och efter det gick vi och käka på donkan ^^

Fortsatte vårat letande efter ett par byxor åt mig sen.
Vi kom från Sthlm med inga byxor alls ändå ^^

Däremot fick jag ett par rosa-vita skor av min lilla pojke :D


Är dom inte helt sjukt fina eller?
Jag köpte rosa skosnören till dom också, så dom fick ännu mer rosa färg :D

Pojken köpte en parfym åt mig också.
Han skämmer bort mig lite för mycket ibland ^^


Den parfymen blev det.
Escada, man blir inte annat än kär i dom parfymerna.

Jag själv handlade 2 parfymer ifrån Yves Rocher, och en liten present till mamma.
Mer än så blev det faktiskt inte.
Första gången jag kommer från Sthlm utan ett enda klädesplagg.
Sånt man får leva med antagligen ^^

När vi kom hem till Eskilstuna igen, så satte vi oss på "The Bishop's arms" och åt en mysig liten middag ^^
Det blev som en liten dejt  =)
Drack 2 öl, och sen drog vi oss hemåt.

Ett perfekt avslut på en perfekt dag ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards