Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 augusti 2008 17:25

Mamma ringde och väckte mig strax innan kl.11 idag, vi skulle ju ner på stan och shoppa.
Så jag gick ner runt kl.12.30 och mötte upp Mamma, storesyster, lillesyster och systerdotter vid Pressbyrån. En tjejdag blev det ju av det hela ^^

Så gick vi alla till H&M och shoppade loss.
Jag fick ihop ett linne, en kepsmössa, mascara, foundation, rouge, skimmerpuder, hårmousse och lite andra småsaker.
Mamma betala, that's how we like it xD

Efter vi slösat upp ett par tusen där så gick vi och tog en liten fika i Gallerian.
Trevligt värre.
Det är inte ofta Jag träffar mina systrar, så det blev ju en ganska mysig dag ^^

När Jag fick nog av att umgås så gick jag hem igen :p (Eller så gick jag hem bara för att vi var klara nere på stan, inte så viktigt ^^ höhö)

Min duktiga pojkvän hade städat hemma, det är ju alltid skönt när jag  slipper göra sånt ^^ Han är så duktig så.
Just nu står han och lagar mat också, Jag har det bra jag ^^

Ikväll blir det konsert i Torshälla, John D är det som ska spela för oss ^^
Jonna har tjatat på mig i ett par veckor nu att jag måste följa med eftersom att han tydligen ska vara grymt bra.
Så hon fick sin vilja igenom. Vi åker dit runt kl.20 ikväll =)

Detta har ju vart en toppen fredag! Hoppas det fortsätter på det spåret.

Psst. Det kanske inte syns så bra vad det står på bilden, men det kanske är skitsamma? Annars får ni väl anstränga er lite för att se ^^
Så viktigt är det egentligen inte.

Peace!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards