Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 augusti 2009 18:46

Fy satan vad grym prideparaden var. Det coolaste jag nånsin sett!
Fan vad jag rös, jag höll ju nästan på att börja gråta :p



När "Stolta föräldrar"´s grupp kom reste sig alla och börja jubla, vissla och skrika.
Helt jävla underbart! Det var så jävla coolt att uppleva!
Jag är redan taggad för nästa års parad ju :p



Jonna och Jag har gett oss på vinet nu. Fixat iordning oss och strax tar vi tunnelbanan till Östermalm, Gärdet, hem till Erik på förfest.
Tror vi hänger på dom sen när dom ska ut. Vet inte vart dom ska, men vi är på ^^
































Av ♥ Estella B ♥ - 1 augusti 2009 11:29

Vi bestämde oss för att vara nyktra igår iaf. Vi orkade ju verkligen inte. Dessutom var vi ju tvugna att ladda inför idag. Prideparaden ju!
Vi hämtade mat och sen kollade vi på tv hela kvällen.
Gick och sov runt kl.00



Och shoppingen ja. Jag hittade inte så mycket. En väska, en sjal, några duschkrämer och en parfym från Yves...och en present till lilla mamma ^^



Idag är det Prideparad. Som sagt.
Jonna och Jag ska strax åka till Medborgarplatsen för att kolla på den.
Vi kör nyktert där med.



Vi är bjudna på förfest ikväll hos Erik. Efter det vet jag inte vart vi hamnar.
Vi får se.



HAPPY PRIDE PEOPLE!!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards