Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 augusti 2009 22:45

Jag har börjat läsa. Ja, hör och häpna folk! ^^


Lånade en bok av Jenny för nåt tag sen. Av författaren Marian Keyes.
"Vattenmelonen" är det jag läser.

Har hört att hennes böcker ska vara sjukt bra. Och det är ju så sant! Jag är helt fast. Jag kan verkligen inte sluta läsa. Jag älskar det! Jag älskar när jag blir så fast i en bok, det är inte ofta det händer (kanske för att jag aldrig ger böcker en chans) men när det väl händer är det riktigt kul att läsa.



Senaste böckerna jag läste (och också avslutade), tror jag var Pojken-böckerna, ni vet "pojken som kallades Det" och alla uppföljarna.
Det var i gymnasiet, så det kanske var på tiden att jag hittade nåt kul att läsa nu ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 10 augusti 2009 19:44

Jag har liksom inget att skriva. Tror jag.
Känns som att sommaren är slut nu, bara för att Jonnas semester är över ^^
Blir inga mer spontana fester, inga vinkvällar på balkongen, och ingen utgång bara för att det är sol ute, även fast de är mitt i veckan. Allt blir liksom så tråkigt.



Kan iof göra allt det där med andra människor. Men det är lite roligare, eller de känns mer som sommar, när man gör det med nån som har semester.
Det känns lite som att man själv har semester då ^^



Kul har vi haft under Jonnas semester iaf, dom 2 veckorna hon var i stan och inte i Sthlm, och det är väl huvudsaken.


Nästa löning får man sluta ta solen förgiven och ta sig ut till nån uteservering i stan och sitta där så mycket som möjligt kanske.
Jag hatar att sommaren snart är över! Min höst & vinterdepression kommer snart tillbaka.
Ååååh!



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards