Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 2 augusti 2009 23:09

Vaknade vid kl.11.30 idag. Vi skulle åka hem.
Jag och Jonna började packa och städa lägenheten, sen gick vi ner till grillen och käkade.



Tog tunnelbanan till T-centralen. Vi var tidiga, men orkade inte sitta hemma och vänta.
Satt på centralen i 2 timmar innan tåget kom ^^


Jonnas mamma mötte oss på stationen och lämnade Jonnas bil. Vi åkte hem.


Pussade på min söta pojkvän. Jag har saknat han så sjuuukt mycket.
Första dagen var värst, sen blev det bättre. Men oh så skönt att se han igen :)
Vi hämtade mat och sen la oss i sängen och kollade film.



Som synd är så jobbar han natt nu, så vi hann bara ses i typ 2 timmar.
Jag gick med han till bussen och mötte upp Jonna samtidigt, sen gick hon och jag till Hemköp och köpte massa ost och kex. Jag tror vi blitt skapligt beroende av det :p



Gick hem till mig och satte oss och kollade film och njöt. Denna gången utan vinet. Tyvärr ^^


Jonna gick precis hem, så nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på nån film.


Skönt att vara hemma igen, men jag saknar redan underbara Stockholm <3
Jag sa till Robin att vi borde flytta dit. Han tyckte inte det lät lika kul som jag tycker ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 2 augusti 2009 23:02

Gårdagen var helt perfekt. Jag tar det lite snabbt.
Åkte till Erik på förfest runt kl.20 Vi blev en 8 pers typ.
Satt där till efter kl.23 nångång om jag minns rätt, och sen drog vi till Stureplan på nån gayklubb som hette "Zipper".
Kändes inte så jättekul där, så Jonna och jag drog vidare.



Vi skulle till en klubb på Hötorget, det var iaf så hon vi skulle träffa förklarade det.
Klubben hette "Nalen". Det tog över en timma för oss att komma dit, för två jävla idioter ledde oss fel.
Vi hittade tillslut iaf, men jag har ingen aning om vart det låg. Jag tappade bort mig efter en halvtimma ^^



Dansade satan gjorde vi där. Vi stannade i typ en timma. Gick strax innan 03.
Tunnelbanan och hem. Stannade och köpte skräpmat på vägen som vi käkade innan vi gick o la oss.



En toppen kväll med underbara människor! Jag hade grymt kul!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards