Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 8 augusti 2009 15:39

Sjukt underbart att vara tillsammans igen, alla vi 4. Finns inga bättre vänner än mina.


Vi hade hur kul som helst hos Ester. Pratade massa gamla minnen. Kan kanske inte vart så skoj för Robin att sitta där som ensam kille bland 4 barndomsvänner, haha ^^ Sånt man får ta :p



Vi grillade, käkade, fikade och vinade.
Vi tog taxi ner på stan strax efter 22. Gick till Time Out, och OMG(!) så mycket folk det var ute. Heeelt sjukt!
Vi kan ju vara glada att vi hade vänner där som hade sittplatser över.



Drog hem när krogen stängde vid kl.02 Förbi Vickningen och hämta käk, hem och åt och sen sov.


Nu ska jag ner på stan och möta upp Lisa och Ester. Lalla runt där nere vid stånden och glo lite, sen möta upp Jonna och så drar vi alla 4 hem till min mamma och fikar.
Lisa saknade min mamma så mycket igår, så hon ringde till henne och planerade in ett fikabesök idag. Det är väl bara att hänga på :p



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards