Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2009 14:19

Åååh, Äntligen Fredag!! :D

Idag kommer Lisa från Oskarshamn och hälsar på. Vi har ju inte träffats på ett bra tag nu. Tyvärr.



Våra planer är Skogstorp. Där vi alla fyra kommer ifrån. Jag, Jonna, Lisa och Ester.
Vi ska hem till Ester och grilla idag. Dricka lite vin också såklart ^^
Jag släpar med mig pojken också, så det blir nog vi fem därute.



När vi grillat klart drar vi in till stan. Å-festen börjar ju idag som sagt.
Vet inte riktigt vad vi ska göra där. Jag tror inte vi ska kolla på några artister iaf.
Det blir nog bara att sitta i nåt öltält. Gå runt bland stånden. Allmänt mys bara.



Som jag har längtat efter denna dagen! :D


Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2009 00:09

Blidde bio ikväll med min lilla pälskling.
"Sommaren med Göran" såg vi. Fyfan vilken underbar film. Helt klockrent. Sjukt rolig. Vilket bra filmval! Och som jag skrattade!
En film alla måste se. Verkligen.



Robin har vart ledig idag. Första gången sen jag kom hem från Stockholm, så jag har lekt med honom hela dagen. Nästan. Förutom att jag åkte till bolaget med Jonna en sväng. Man måste ju ladda på inför helgen ^^


Å-festen startar imorrn! Taggad värre.
Denna gången håller det på i en hel vecka, alltså ända tills nästa lördag.
För att Eskilstuna firar 350 år i år. Och som dom firar. Känns som de vart festivaler mest hela tiden denna sommaren, och förutom denna veckan blir det ännu ett firande. Fast i Oktober, på den "riktiga" 350-års dagen.

Nice!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards