Alla inlägg den 2 juli 2006

Mjo

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juli 2006 14:28

Hmm..varför blir man så arg?Eller jag blir..när ens ex träffar andra.. jag vet ju att de är över o att de aldrig kommer bli..men ändå så blir ja så sänkt! Kanske för att..ne ja vet inte..men ja ger ju aldrig upp..fan.Men ont gör de..Ska man kanske sluta träffas?Undra hur allt blir då.Det är ju ännu svårare när man kommer så bra överens med resten av hans familj..Speciellt hans mamma..hon hjälper ju mig med allt.Och sen att man bor där o tar hand om deras katter när dom är på semester..Då kommer ja ju aldrig få träffa dom igen..De vore ju så tråkigt.Alltså hänger allt på att jag är vän med mitt ex?Så kommer de ju va. För jag klarar mig ju fan inte utan att träffa han.Men han måste ju få ha ett liv också.Där allt inte bara kretsar runt lilla mig.Va svårt allt ska vara då..Finns de ingen som vet vad man gör i såna situationer?Eller är de bara jag som kan reda ut de hela?Jag träffar ju också andra..mer än han gör.Varför tycker jag inte de är fel då?Han kan ju inte bara ha mig..tyvärr..Men jag tycker de ska va så ju. Fan..är de jag som är ego?Det lär de ju vara.Hatar mig själv när jag blir så här.Jag har ju dom andra..killarna..varför blir jag aldrig nöjd då? Följa mitt hjärta..De är ju lätt när man är helt förvirrad.Och alltid ska ja ringa han..och de ända jag vill säga är att jag vill träffa han och om han har tid.Men jag vågar inte fråga.Jag vill ju bara vara nära.Känna hans närhet.Även om de bara är hans röst.Men de vågar ja inte säga heller..ååOch varför blir de alltid tvärtom på fyllan?När jag är full o ringer han brukar jag skälla ut han o säga att han är dum i huvet o att ja hatar han för att han inte träffar mig oftare..När jag aldrig skulle våga göra så nykter..Är de för att de man har inom sig o vill säga blir lättare o säga på fyllan?För att man kan skylla på fyllan dan efter?Och när han är full är han hur gullig,snäll o omtänksam som helst.När han nykter aldrig skulle säga dom sakerna han säger då!För då är han nästan alltid sur o stressad..Eller är de jag som gör han sur kanske?Lika hopplöst förälskad-Nu som då...."I wont give up,No i wont break down..sooner than it seems life turns around. And i will be strong even if it all goes wrong.When im standing in the dark i still belive... I will learn to live without you"

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards